IL Sovrano santos:bonacci libero subito! Get out from jail santos:bonacci now!

PETIZIONE CHIUSA

IL Sovrano santos:bonacci libero subito! Get out from jail santos:bonacci now!

Questa petizione aveva 198 sostenitori
Beannah Bea ha lanciato questa petizione e l'ha diretta a . (MINISTRO DI GIUSTIZIA) e a

alla cortese attenzione del:

IL SINDACO DI MELBOURNE AUSTRALIA
che è responsabile per gli AGENTI DI POLIZIA CHE HANNO PRESO santos: bonacci in custodia

lordmayor@melbourne.vic.gov.au

lo sceriffo che ha preso Santos

brent.nunn@justice.vic.gov.au
emiliano.mandarino@justice.vic.gov.au

Magistrato
dandenongcoordinator@magistratescourt.vic.gov.au

ministro di giustizia
donohue@parliament.vic.gov.au

Before sunset, 3rd Kislev, 5774 when/where i am now; Fraud Gregorian Civil Date;

26 gennaio 2014 On Shevac 5774 (AM),

or January 21 2014 according to the fraudulent civil "Gregorian" calendar, I am the witness (attached video http://www.youtube.com/watch?v=UgjqTkJOaSs) of the violations of Human Rights perpetrated against the physical entity of the Human Santos.

These are the facts : at Bonacci's home , santos:bonacci was captured as a criminal in an arbitrary way by agents who have taken jurisdiction over its physical entity and forcibly and arbitrarily assigning a number and / or a NAME that refers to a legal person "BONACCI SANTOS" to him, that he has always rejected (universally known fact) and according to the ethics that he has always expressed, the creation of this "legal personality" is in fact a very serious violation of individual ethical, moral and spiritual values.

Who's forcing a free Human Being to violate his moral ethics , fraudulently inducing him to abide by treaties and agreements NEVER accepted and signed by him , puts him in a state of slavery.

santos:bonacci, living being , flesh , bones, blood and soul , Individual Sovereign free on planet earth and peacefull , FREE NOW.

Nobody have the right to take away your freedom, not even the military authorities made up by government agencies that keep people in slavery and then illegitimate

( CANCELLATION OF THE GOVERNMENTS ON PAPER RIF. STATEMENT OF FACTS: UCC Doc No. 2012127914, of 28 Nov. 2012 . ) and this is what's happened to the Sovereign Santos.

THE INCREASING PEOPLE OF "THE SOVEREIGN OF GAIA", WANTS THE Sovereign  santos:bonacci IN FREEDOM NOW! BEFORE NOW , IMMEDIATELY!

IS DONE.

Altough the authors of the arrest of the Sovereign santos:bonacci, thought that they had only followed orders are personally responsible for their actions : ( UCC 1-103 As public order , the Universal Law , and the Law of the Government in the structured papers OPPT / UCC ref ref DC WA . Doc. No. 2012113593 : People who act for all these former institutions, even the magister, are doing consciously or unconsciously under their own responsibility and in ability of individual entities without any network of protection by corporate) and in any case they will answer in accordance with the highest Universal Law of Free Will.

Reiterates:

THE INCREASING PEOPLE OF "THE SOVEREIGN OF GAIA" , WANTS THE Sovereign santos:bonacci IN FREEDOM ' NOW! BEFORE NOW , IMMEDIATELY!

IS DONE .

SANTOS UNLAWFULLY ARRESTED

www.youtube.com

TRADUZIONE IN ITALIANO

26 gennaio 2014 In data 5774 Shevac (A.M.),

21 gennaio 2014 secondo il calendario fraudolento gregoriano civile, sono stato testimone mezzo video allegato http://www.youtube.com/watch?v=UgjqTkJOaSs della violazione dei Diritti Umani perpetrata ai danni della entità fisica dell’Essere Umano santos: bonacci

Questi i fatti: presso l’abitazione Bonacci, santos è stato catturato come un criminale in modo arbitrario da agenti che si sono presi giurisdizione sulla sua entità fisica, attribuendogli forzatamente e in modo arbitrario un numero e/o un NOME riferito a una persona giuridica SANTOS BONACCI, persona giuridica che santos ha sempre rigettato, fatto universalmente noto, e che secondo l’etica da lui stesso espressa nelle sue conferenze internazionali, la creazione di detta personalità giuridica è di fatto una gravissima violazione dei valori individuali etici, morali e spirituali.

Chi obbliga un Essere Umano libero a violare la propria etica morale, inducendolo fraudolentemente a sottostare a trattati e contratti da lui MAI accettati e sottoscritti, lo pone in evidente stato di schiavitù.

Santos, essere vivente in carne, ossa, sangue e anima, Individuo Sovrano libero e pacifico abitante del pianeta terra, LIBERO ORA.

Nessuno, neanche le autorità militari, costituite da organismi governativi che tengono in schiavitù le popolazioni, quindi illeggittimi,(CANCELLAZIONE DEI GOVERNI SULLA CARTA Rif. DICHIARAZIONE DEI FATTI: UCC Doc. N° 2012127914, del 28 Nov. 2012.) hanno il diritto di togliere la libertà a chicchessia, e nel caso specifico al Sovrano santos.

IL POPOLO CRESCENTE DEI SOVRANI DI GAIA, VUOLE IL Sovrano santos:bonacci IN LIBERTA' SUBITO, PRIMA DI SUBITO, IMMEDIATAMENTE, ORA.  E' FATTO.

Gli autori dell'arresto del Sovrano santos:bonacci sebbene riterrano di aver solo eseguito gli ordini, sono responsabili in prima persona del loro operato: (Come dall’ordine pubblico UCC 1-103 , dalla Legge Universale, e dalla legge di Governo strutturata negli incartamenti OPPT/UCC Rif. WA DC ref. Doc. N° 2012113593:Le persone che agiscono per tutte queste ex-istituzioni lo fanno consapevolmente o inconsapevolmente, sotto la propria responsabilità e nella capacità di entità individuali senza nussuna rete di protezione corporativa.) e comunque ne risponderanno in virtù della più alta Legge Universale del Libero Arbitrio.

Si ribadisce:

IL POPOLO CRESCENTE DEI SOVRANI DI GAIA, VUOLE IL Sovrano santos:bonacci IN LIBERTA' SUBITO, PRIMA DI SUBITO, IMMEDIATAMENTE, ORA. E' FATTO.

SANTOS UNLAWFULLY ARRESTED

www.youtube.com