KITTEN THROWN ON SNAPCHAT!!!

0 have signed. Let’s get to 5,000!

Proof Video Repost➡️ https://twitter.com/_donaldberry/status/936785223324274689

Obeycharles1234 on Snapchat posted a Snapchat on Dec2,2017 of himself throwing a innocent  white and brown spotted kitten (His name is Spot) straight up in the air. You can see and hear the kitten in agony. This is unacceptable and it is Animal Cruelty.ObeyCharles1234 Has committed animal abuse and should be held accountable for his crime. It is very well known that serial killers start off with small animals and move towards murdering people. Obeycharles1234 needs to be held accountable as soon as possible before it’s too late and he finds more victims.

I want Justice for this innocent kitten. I rescue and help many cats and kittens and I would be heartbroken and terrified if any of my fur babies or feral cats  had to encounter sociopaths such as Obeycharles1234

Please help me get this sociopath off our streets.

Update: Ontario Police released a statement after I created this petition. They are saying the fur baby is alive with a broken leg. Regardless if the fur baby is dead(I would never ever want this)or injured WE MUST HOLD ACCOUNTABLE THIS PERSON & ANYONE WHO ASSISTED HIM FOR ANIMAL CRUELTY

Spanish:

Proof Video Repost➡️ https://twitter.com/_donaldberry/status/936785223324274689
Obeycharles1234 en Snapchat publicó un Snapchat el Dec2,2017 de sí mismo lanzando un inocente gatito blanco y marrón manchado (Su nombre es Spot) en el aire. Puedes ver y escuchar al gatito en agonía. Esto es inaceptable y es Crueldad Animal. ObeyCharles1234 Ha cometido abuso de animales y debe rendir cuentas por su crimen. Es bien sabido que los asesinos en serie comienzan con animales pequeños y avanzan hacia el asesinato de personas. Obeycharles1234 necesita rendir cuentas tan pronto como sea posible antes de que sea demasiado tarde y encuentre más víctimas.
Quiero Justicia para este inocente gatito. Rescato y ayudo a muchos gatos y gatitos y me daría con el corazón roto y aterrorizado si alguno de mis bebés de piel o gatos callejeros tuviera que encontrarse con sociópatas como Obeycharles1234.
Por favor, ayúdame a sacar a este sociópata de nuestras calles.
Actualización: la policía de Ontario publicó una declaración después de que yo creé esta petición. Dicen que el bebé de piel está vivo con una pierna rota. Independientemente de si el bebé de pieles está muerto (yo nunca querría esto) o herido, DEBEMOS HACER RESPONSABLE ESTA PERSONA Y ALGUIEN QUE LO AYUDARON PARA LA CRUELDAD ANIMAL

(Translated by Maria de la siempre Felipe, Muchisimas gracias)

#JusticeForSpot

Today: Creestaaal is counting on you

Creestaaal Veganmakeupshare needs your help with “I.E Police department : Animal Cruelty on Snapchat (Kitten Thrown)”. Join Creestaaal and 2,658 supporters today.