Petition Closed
Petitioning Hamer Guitars, EE.UU - Guitarras Hamer, Estados Unidos and 2 others

Hamer Guitars - Guitarras Hamer: We demand that the factory not use ivory in his guitars

Exigimos que Guitarras Hamer no use marfil en sus guitarras!

Killing living beings, in this case elephants to get their ivory and build guitars is one of the demonstrations of the savagery of man and an insult to their development.

"Hamer Guitars" a renowned guitar American factory, does, that is why we demand to this company, stop using ivory in their guitars and start using other things that do not harm sentient beings and African wildlife.

Over the years it has been shown that animals have the capacity to feel pain like humans.
To get the precious ivory the elephants, are shot dead, or sometimes even while live with machetes, axes and knives maim their faces and ivory is removed from the body of the elephant, which is why the animals are fully aware that they are doing with them and feel this pain, days after, the elephants die hunger because they can not eat or drink water, they may even bleed to death.

Matar a los seres vivos, en este caso elefantes para obtener su marfil y construir guitarras es una de las manifestaciones de la crueldad del hombre y un insulto a su desarrollo.

"Hamer Guitars" una fábrica de guitarras americano de renombre, lo hace, es por eso que exigimos a esta empresa, deje de utilizar el marfil en sus guitarras y empezar a usar otras cosas que no hacen daño a los seres sensibles y la vida silvestre africana.

A través de los años se ha demostrado que los animales tienen la capacidad de sentir dolor como los seres humanos.
Para obtener el preciado marfil de los elefantes, son acribillados, oa veces incluso mientras viven con machetes, hachas y cuchillos mutilan la cara y el marfil se retira del cuerpo del elefante, por lo que los animales son totalmente conscientes de que están haciendo con ellos y sentir este dolor, días después, los elefantes mueren de hambre porque no pueden comer ni beber agua, incluso pueden sangrar hasta la muerte.

Letter to
Hamer Guitars, EE.UU - Guitarras Hamer, Estados Unidos
Hamer Guitars, Canada - Guitarras Hamer, Canadá
Hamer Guitars, Fender Great Britain and Ireland - Guitarras Hamer, Fender Gran Bretaña e Irlanda