Abolició o canvi en l'utilització de parquímetres

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

dimecres, 1 de febrer de 2017

Estimats Comuns del Principat D'Andorra,

El motiu de la present disconformitat ve per un problema que succeeix cada dia al nostre país: la utilització de parquímetres. Trobem que és immoral que ens obligueu a pagar cada dia diners per aparcar el cotxe en un tros del nostre carrer.

Ens sembla excessiu que haguem de pagar sense tenir una altra alternativa, ja que, gairebé les zones blanques ja son inexistents, per no dir nul•les, i tots els residents paguem el foc i lloc per tal del bon funcionament de les nostres parròquies.

Trobem, que pagar cada dia la quantitat de diners que demaneu als parquímetres per vuit hores de feina al dia és una suma incoherent i alarmant donat els sous que guanyem. Tots sabem que hi han abonaments trimestrals i anuals els quals ens semblen descaradament cars i innecesaris.

Amb tot i això i per finalitzar, el poble andorrà demana que, si us plau, penseu més amb la gent i no tant en els beneficis econòmics i que si algú ha pagat encara que sigui una part mínima al parquímetre moralment no se l'hi hauria de sancionar i menys embargar-li del compte ja que potser ho necessita per donar de menjar als seus fills.

Agraim de tot cor el temps emplear a  llegir la nostra queixa i esperem que la nostra veu encara tingui algun valor.

Atentament,

El Poble Andorrà

Hoy: Elia cuenta con tu ayuda

Elia Artigas necesita tu ayuda con esta petición «Govern d'Andorra : Abolició o canvi en l'utilització de parquímetres». Únete a Elia y 1.907 personas que ya han firmado.