Cobrar el 100% de la baja laboral en sanitarios aislados por Covid19

Esta petición ha conseguido 3696 firmas

El problema

Davant la pandèmia del coronavirus i la situació que viu el nostre país, ens sumem a la campanya #joemquedoacasa. Nosaltres els sanitaris tenim el deure de fer front a la situació i estar al peu del canó. Però no podem oblidar que estem en primera línia d’acció i per tant de risc d’infecció. Molts companys comencen a estar en règim d’aïllament per haver estat en contacte amb algun pacient contagiat i poc a poc serem més els que en trobarem en aquesta situació. Venen dies difícils perque podem contagiar-nos (amb tot el que suposa estar aïllat a casa amb nens, mascareta...) i per tots els torns que haurem de cobrir per manca de personal. Nosaltres estarem allà així k només demanem que no propagueu el virus i si podeu ajudar-nos a votar per a que cobrem el 100% des del primer dia en cas de resultar contagiats per la nostra feina.

Una abraçada

Los destinatarios de la petición

Govern Andorra
Govern Andorra

Actualizaciones de la petición