Petition Closed

Astran egindako bileran gelditu bezala, eta Iñaki Uriarte, arkitektoaren proposamena onartuz, hau da, berak eginiko idazkia berriro irekitzeko edota, behar bada, berbizteko Kultura Ondare inbentarioan Sukarrietako Eskola Kolonia, ondo ikusi zen beste eragile batzuk ere eta beste balore batzuk kontutan hartuz, babesa eskatzea egoitza honentzat, eskaera osagarri bezala.

El Día Internacional de los monumentos y los Sitios se ha vuelto a solicitar la declaración de la Colonia como Bien Cultural Calificado con la categoría
de conjunto monumental.
preciso luchar desde la defensa de sus valores culturales, educacionales, y medioambientales de los que forma la Colonia Infantil de Abinaga, sita en Sukarrieta desde 1925..
Letter to
Director de Patrimonio Cultural GOBIERNO VASCO (Viceconsejería de Cultura, Juventud y Deportes)
Ayuntamiento de Pedernales /Sukarrietako Udala Sukarrietako Alkatetza/ Alcaldia de Pedernales
Ayuntamiento de Busturia /Busturiko Udala Busturiko Alkatetza / Alcaldia de Busturia
and 1 other
Diputación Foral de Bizkaia Diputada Foral de Cultura
Solicitar Declaración de la Colonia como Bien Cultural Calificado.