Petición cerrada
Dirigida a GENERALITAT VALENCIANA

Que no s'execute la compra d'accions del Valencia CF

El govern Valencià no té diners per pagar a les farmàcies, retalla les ajudes a dependents, acomiada milers de treballadors, no paga el deute que té amb els ajuntaments i amb moltes empreses, proveidors, escoles i instituts, tampoc el deute amb les universitats que han provocat l'endeutament d'estes i l'augment de taxes, té 11 imputats per corrupció a les Corts, i ara damunt volen nacionalinitzar una empresa privada amb més de 400 mil·lions de deute dels impostos de tots els ciutadans? DIGUEM NO, SIGNEU-HO I PASSEU-HO!

Esta petición fue entregada a:
  • GENERALITAT VALENCIANA

Joan Vinyals ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.304 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Joan cuenta con tu ayuda

Joan Vinyals necesita tu ayuda con esta petición «GENERALITAT VALENCIANA: Que no s'execute la compra d'accions del Valencia CF». Únete a Joan y 1.303 personas que ya han firmado.