Trage wegen in Oordegem moeten open blijven.

0 have signed. Let’s get to 1,000!

De zuidkant van Oordegem wordt doorkruist door de N9, de spoorweg en de E40. Gelukkig loopt er een mooi pad (voor wandelaars, fietsers en ruiters) tussen de N9 en de spoorweg, van de Fauconniersmolen naar de Stichelendries. Onlangs werd hiervan 400 meter volledig afgesloten, zodat een mooi traject van 1,6 km nu helemaal verloren gaat. Het belang van één persoon wordt hier duidelijk boven dat van al de rest geplaatst.

Vroeger passeerde hier de Wetterse Bloso MTB route en een wandelpad, het Wijde Wereldpad. Beiden werden intussen verlegd en lopen nu langs minder landelijke, verharde wegen, het wandelpad zelfs bijna een kilometer langs de N9.

Wij vragen:

1. Het verwijderen van beide afsluitingen en het terug openen van een weg die al jaren openbaar gebruikt werd.
  2. Het terug openstellen van de buurtweg die parallel met de N9 liep.

Op die manier laat men wandelaars, fietsers en ruiters terug een mooi stukje Oordegem ontdekken.

Today: Peter is counting on you

Peter Verkest needs your help with “Gemeenteraad Lede: Trage wegen in Oordegem mogen niet afgesloten worden.”. Join Peter and 533 supporters today.