NEW SEASON OF "TOTAL DRAMA" "A TUTTO REALITY"

0 hanno firmato. Arriviamo a 1.500.

EN: I kindly ask you all for help: sign the following petition for the series to be renewed, and then create a new season of "Total Drama". Please sign in many, and get the article to the editorial staff of Fresh TV and the production houses of the series! Only they can make it happen. We want our beloved series.. we want a new TRUE season with the old competitors, we don't ask for much. United we will make our dream come true!

IT: Chiedo cortesemente aiuto a tutti voi: firmate la seguente petizione affinchè la serie venga rinnovata, e quindi realizzata una nuova stagione di "A Tutto Reality". Firmate in tanti per favore, e facciamo arrivare l'articolo alla redazione di Fresh TV e alle case di produzione della serie! Solo loro possono far sì che accada. Rivogliamo la nostra amata serie.. vogliamo una nuova VERA stagione con i vecchi concorrenti, non chiediamo più di tanto. Uniti ce la faremo a realizzare il nostro sogno!