Petición cerrada
Dirigida a Cabinet Secretary for Justice of Scotland Kenny MacAskill y 4 otros

Freedom to Stephen Gough: Prisoner of Conscience in a British prison

firmantes

to take the necessary action for the immediate and permanent release of Stephen Gough from recurring unjustifiable and unenforceable detention, so that he is able to attend the ceremony at the Ateneo de Madrid on December 10, 2012, where he is to receive the Nicolas Salmeron Human Rights Prize by the International Foundation for Human Rights, who declared him a prisoner of conscience.

Inmediata y permanente liberación de Stephen Gough de manera que pueda asistir el día 10 de diciembre de 2012 en el Ateneo de Madrid a la ceremonia en la que se le entregará el Premio Nicolás Salmerón de Derechos Humanos por parte de la Fundación Internacional de Derechos Humanos, que le ha declarado preso de conciencia.

Esta petición fue entregada a:
  • Cabinet Secretary for Justice of Scotland
    Kenny MacAskill
  • Chair of the Scottish Human Rights Commision
    Prof. Alan Miller
  • Council of Europe Commissioner for Human Rights:
    Nils Muižnieks
  • First Minister of Scotland
    Alex Salmond
  • Prime Minister of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
    David Cameron

FEN ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.610 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: FEN cuenta con tu ayuda

FEN necesita tu ayuda con esta petición «Freedom to Stephen Gough: Prisoner of Conscience in a British prison». Únete a FEN y 1.609 personas que ya han firmado.