Dirigida a TV3 y 1 otro/a

Volem 2a Temporada de Teresina S.A.

0 personas han firmado. Ayuda a conseguir 5.000.

Fa 25 anys TV3 va emetre una de les sèries més emblemàtiques de la seva història, "Teresina S.A.". La Tere, la Teresina, la Mari Tere i el Tomàs (la peculiar família de germanes i germà solters) creats per la companyia La Cubana es van convertir ràpidament en "les més bones veïnes que poguessis a una escala trobar". Amb només 13 capítols les Teresines es van posar l'audiència a la butxaca i van deixar un record inesborrable per a milers de seguidors que, malgrat l'èxit, es van quedar orfes de més temporades. 25 anys després és hora que les Teresines i tota la fauna que els rodejava (l'Angelina, l'Avelino, la Paca o l'Eugenio) tornin a la tele amb una segona temporada.

Esta petición será entregada a:
  • TV3
  • La Cubana

El Món a RAC1 ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 4.017 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: El Món a RAC1 cuenta con tu ayuda

El Món a RAC1 necesita tu ayuda con esta petición «Fans de Teresina S.A.: Volem 2a Temporada de Teresina S.A.». Únete a El Món a RAC1 y 4.016 personas que ya han firmado.