Fakültemizde Kendi Öğrencilerimizle Mezuniyet Töreni Düzenleyelim

Başarı

Bu kampanya 44 destekçi ile değişim yarattı!
Yakın zamanlı imzacılar
Sena ve 19 kişi daha yakın zamanda imzaladı.

Kampanya metni

Geçen sene, fakültemizde mezuniyet törenimizden dolayı hayal kırıklığına uğradık. Tüm aileler, Kendi evlatlarını görebilmek için çok uzaklardan geldi ama kendi evlatlarının adını bile duymadan saatlerce salon dolu gözüksün diye saatlerce töreni izlemek zorunda kaldı. Çoğu öğrenci, saatlerce ayakta bekledi. Böyle bir sonuç kabul edilemez ve bu yıl değişiklik yapmalıyız. İletişim Fakültemizin mezuniyetinin kendi binasında kendi öğrencileri ile yapılmasını talep ediyoruz. Mezuniyetler, öğrencilerin ve ailelerin en önemli anlarını kutlama fırsatıdır ve bu anları daha kişisel ve anlamlı kılmalıyız. Ayrıca bu düzenleme, öğrencilerin ve ailelerin daha rahat olmasını sağlar, herkesi daha yakın tutar ve topluluk duygusunu güçlendirir. Mezuniyet törenlerimizde, hepsi bir arada olduğumuzda, daha fazla anı oluşturabilir ve öğrencilerimizin bu önemli günün hakkını verebiliriz.
Bu nedenle, rektörlüğe ve ilgili tüm yönetim organlarına, büyük bir değişiklik için çağrıda bulunuyoruz. İletişim Fakültemizde mezuniyet töreni düzenlemek için şimdi zamanı. Desteğinizi belirtmek için bu dilekçeyi imzalayın.

Kampanya Güncellemeleri