Petition Closed

European countries that do not know animal rights must be out of the European UnioN

This petition had 9,480 supporters

Wij vragen en Eisen van  de Nederlandse regering economische sancties  toe te passen.. en de Oekraiëne niet toe te laten tot de Europese Unie., zodat Het doden van zwerfhonden voor het Euro Vision Songfestival 2017 in Oekraïne wordt bestraft !!!

Ook moet de Nederlandse regering onmiddelijk actie ondernemen tegen elke vorm van " opruimen en vermoorden  " van Honden en Katten in Europese landen ... WIJ EISEN ACTIE VAN HET EUROPESE HOF .. ook WIJ leven in deze Europese unie .. en wij als inwoners Willen dit NIET ... !

in mei van dit jaar, werd het Euro Vision Songfestival  gehouden in Kiev / Oekraïne.

Duizenden Honden en katten werden hiervoor "geruimd" en op gruwelijke wijze afgeslacht

Duizenden mensen waren al op de hoogte door middel van social media over dit trieste onderwerp.... ook De Media, tv zenders zoals de AVRO-TROS. Artiesten zoals Og3ne . Nederlandse TV Programma'z waaronder : de wereld draait door: RTL Late Night: RTL Nieuws: EDITIE NL: Blue Media ...  NOS... De nederlandse Politiek, zijn aangespproken en aangeschreven ... NIEMAND heeft het aangedurft deze moordpartij ter spake te brengen ... waarom ?? geld? Politiek? Macht ?.. NIEMAND  HEEFT ZIJN NEK UIT GESTOKEN .

het zingen van een Dom liedje was belangrijker dan het leven van duizenden honden

Het winnende lied van de Oekraïense Jamala de Euro Vision Songfestival 2016 ging over de mensheid en vrede in Oekraïne. Een lachertje natuurlijk als je ziet wat er gebeurd is met deze onschuldige honden.

Met het doden van zwerfdieren was men niet  alleen in strijd met de eigen Oekraïense wetten (paragraaf 299 van het Wetboek van Strafrecht), Het is ook een minachting voor het Europees Verdrag tot bescherming van kleine huisdieren, die werd ondertekend door de overheid, 2013.
www.coe.int/en/web/conventions/full-list/-/conventions/treaty/125/signatures?p_auth=pdfODYl7

In Nederland Heeft de  Avro/Tros een Groot aandeel in deze massale Slachting.gehad  echter weigerde deze [ naar eigen zeggen ] Publieke Omroep ,. elke vorm van commentaar en was men niet bereid in te grijpen , vragen te stellen of een stem te laten horen die TEGEN is .

MOST URGENT! STOP THE KILLING OF THOUSANDS OF DOGS FOR THE EURO SONGFESTIVAL 2017 IN UKRAINE! BOYCOTT THE SONGFESTIVAL

Today: Binkies is counting on you

Binkies for Binkies needs your help with “Europese landen die geen dieren rechten of wetten kennen moeten UIT de Europese Unie stappen of gezet worden.”. Join Binkies and 9,479 supporters today.