Petitioning Mayor of Braila Dragomir Viorel Marian

We will die in Braila

0 have signed. Let’s get to 10,000.

Norwegian, English and Romanian below:

Tre år er gått siden vår første spayathon i Braila! Gjennom disse tre årene har vennskap blitt etabler med gode dyrevenner i Braila! Gjennom disse tre årene har det vært to ordførere i Braila en før som ble dømt for korrupsjon og en nå!, men alle de andre posisjonene, ansatte i administrasjon i rådhuset og i de politiske etablerte utvalgene består av de samme menneskene som for år har utført dyremishandling! Vi snakker om den hjerteløse byen Braila, hvor innbyggerne ikke får nødvendig informasjon og opplysninger vedrørende de tusenvis av hjemløse hundene som er og bor i Brailas fattige gater! Hva med å hjelpe innbyggerne og deres dyr til våre kastrerings - kampanjer? Hva med å dele på våre utgifter? Ordføreren sier at våre kampanjer ikke hjelper, de bare øker i stor skala....hva om vi stoppet opp? Ja da ville han se en økning. Derfor har han vedtatt at over tusen hunder må dø! Vi må som dyrevelferd organisasjon reagere på dette! Vi kan ikke stå stille å se på at de slakter ned hundrevis ja tusenvis av hunder, bare fordi innbyggerne ikke kastrerer hundene sine, ikke går med hunder i bånd, etterlater dem skadde og forslåtte på gatehjørner og eller avfolkede steder uten mat og vann. De tar opp videoer når de kutter av haler, skjærer av ører og andre deler men hunden hyler høyt, til stor fornøyelse for de som ser på! Ordfører hva med å bli med i vårt kastreringsprogram slik at mange flere får nødvendig behandling? Vi har investert snart en million kroner i dette prosjektet hvor er EU midlene du får til dyrevelferd? Har de gått til utsulting av hundene som lever i åresvis i elendige forhold i kommuneeide sheltere i Braila? Eller til å drepe dem? Eller er svaret at de var nødvendige å putte i egen lomme for de ansatte og valgte og deres familier? Spørsmålene er mange, men du ordfører har igjen satt Braila på kartet. dine fotspor er fylt med blod!

Three years have passed since our first spayathon in Braila!
During these three years we have established good friendships with animal lovers in Braila!
For three years, different Majors, but with the same staff, have resisted us and refused cooperation!
We are talking about the heartless city of Braila, where the inhabitants do not get the guidance and information they are entitled too, so the Mayor with the same old staff will have the opportunity to continue the animal slaughter!
What about helping your citizens reach the free spay and neuter campaigns by offering transport from and too different parts of the city?
The Mayor in Braila says that castration does not help with the number of dogs, they only increase in scale, he says!
Therefore, he has passed judgment on hundreds of dogs, they will die!
Then we need to react, as animal rescue and welfare association, we can not stay quiet and let them die like this.
Just because the residents keep abandoning newborns on the street, do not walk with dogs, do not take care of their dogs!
Instead, many dogs are beaten to death, cut off ears and tails and left in desolate places without water and food! What about information and prevention, Mr Mayor? What about participating in our castration program?
We have invested over 100,000 euros in Braila, where does the EU money you receive go too?
To starve the dogs, kill them? Or are they put in their own pockets, houses and well-being? The questions are many! But you have again put Braila on the map, and your footsteps are filled with blood!

Au trecut 3 ani de la prima noastra campanie de sterilizat in Braila !
Pe parcursul acestor 3 ani am legat prietenii stranse cu iubitorii de animale din Braila !
De 3 ani, primari diferiti, insa cu aceiasi oameni care lucreaza pentru ei, s-au impotrivit si au refuzat tot ce a tinut de colaborari !
Vorbim despre orasul fara inima, Braila, unde locuitorii nu beneficiaza de indrumarea sau informatiile la care au dreptul, iar in consecinta, primarul actual al Brailei impreuna cu oamenii care lucreaza pentru el vor avea oportunitatea de a continua macelul animalelor.
Ce spuneti daca ati ajuta locuitorii sa ajunga la campaniile gratuite de sterilizari oferind transport dintr-o parte in alta a orasului?
Primarul orasului Braila spune ca sterilizarea nu ajuta la diminuarea numarului de caini, ba din contra, numarul acestora creste.
In consecinta, a condamnat sute de caini care vor muri sub semnatura lui !
Acum este momentul in care trebuie sa reactionam, ca asociatie de salvare si protectie a animalelor, nu putem sa ramanem in anonimat si sa ii lasam sa moara in acest fel. Locuitorii continua sa abandoneze puii nou-nascuti pe strazi, sa isi tina cainii liberi, fara lesa si sa nu ii ingrijeasca.
De aceea, multi caini sunt batuti pana la moarte, maltratati, au urechile taiate iar mai apoi sunt abandonati in locuri izolate fara mancare si fara apa.
Ce spuneti despre informare si prevenire, domnule primar ? Ce spuneti despre participarea dumneavoastra activa in programul nostru de sterilizare a cateilor ?
Noi am investit peste 100.000 de euro in Braila, in acest timp, unde se duc banii pe care dumneavoastra ii primiti din partea Uniunii Europene ? In ce anume ii investiti, in infometarea lor, in uciderea lor? Ori in propriile tale buzunare, case si conditii de viata superioare? Sunt multe intrebari ! Inca o data, ati adus Braila intr-o lumina neagra, ati pus o eticheta orasului, iar pasii dumneavostra sunt murdari cu sange !

This petition will be delivered to:
  • Mayor of Braila
    Dragomir Viorel Marian

Dog Rescue Norway started this petition with a single signature, and now has 8,171 supporters. Start a petition today to change something you care about.

Today: Dog Rescue Norway is counting on you

Dog Rescue Norway needs your help with “Dragomir Viorel Marian: We will die in Braila”. Join Dog Rescue Norway and 8,170 supporters today.