Please help us stop the deportation of Ramon Saul Sanchez. Ayudenos por favor...

0 have signed. Let’s get to 25,000!

Ramón Saúl Sánchez, Activista de derechos humanos de 65 años enfrenta deportación a Cuba. Ayúdenos a detener la deportación y ayúdelo a obtener su residencia permanente en los Estados Unidos de América. Sí el gobierno de los Estados Unidos lo envía de regreso a Cuba, finalmente pasará el resto de su vida en una prisión cubana.

Ramon Saul Sanchez es una persona muy respetada. Un orgullo de la comunidad cubana que continúa luchando por la libertad y la democracia de Cuba. Llegó a nuestro país en 1967 y ha defendido los derechos humanos en nombre del pueblo cubano durante más de 5 décadas.

Ayúdenos a presentar esta petición al presidente de los Estados Unidos para que se le otorgue la residencia a Saul y permanezca en este bendecido país nuestro. Las personas como él son únicas y merecen nuestra consideración y apoyo por ser valientes en la batalla continua contra la opresión comunista.

Por favor firme y comparta

Ramon Saul Sanchez, A 65 year old human right activist is facing deportation to Cuba. Please help us stop the deportation and help him obtain his permanent residency in the United States of America. If the US government sends him back to Cuba, he will ultimately spend the rest of his life in a Cuban prison.

Ramon Saul Sanchez is a very respected person. A pride of the Cuban community that continues to fight for the freedom and democracy of Cuba. He came to our country in 1967 and has been advocating human rights on behalf of the Cuban people for more than 5 decades.

Please help us move this petition forward to the president of the United States so Saul can be granted residency and remain in this blessed country of ours. People like him are one of a kind and deserve our consideration and support for being courageous in the continuing battle against communist oppression.

Please sign and share