Military Intervention in Venezuela

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
George Nina started this petition to President Donald J. Trump

Venezuela has been leaving under the grip of an oppressive regime for 20 years. Decades of corruption has destroyed all productive sectors. While many Venezuelans are dying of hunger, lack of medicines and medical supplies, the regime refuses to let humanitarian aid to enter the country. Meanwhile the oppressive regime imprisons, tortures or kill those who protest in their quest for freedom. Today, the Venezuelan people is unarmed and many in the country are screaming for a military intervention. Join the petition to request The Venezuelan National Assembly to request President Donald Trump military action against the Venezuelan regime.

Venezuela ha vivido bajo el control de un régimen opresor por 20 años. Décadas de corrupción han destruido todos los sectores productivos del país. Mientras muchos Venezolanos mueren cada día por falta de alimentos, medicinas y suministros médicos, el régimen se opone a la entrada de ayuda humanitaria al país. Al mismo tiempo que oprime, encarcela, tortura y asesina a quienes protestan por libertad. Hoy, el pueblo Venezolano está desarmado, y muchos en el país claman desesperados por una intervención militar. Unete en esta petición para solicitar a la Asamblea Nacional Venezolana a solicitar al Presidente Donald Trump ayuda militar en contra del régimen en Venezuela.

0 have signed. Let’s get to 100!