Petitioning Rann Safaris

Don't Kill for Game - No Mates para Jugar

from on .

ENGLISH The elephants will disappear in 60 years if we do nothing now. We want four African governments to actively stop poaching and 'controlled' killing. We expect the King of Spain to act beyond his 11 words apology following the upsetting news. He has been regularly visiting Africa on private safaris to kill wild animals whilst being President of Honour of WWF Spain. A group of Spanish children in London are asking to the King of Spain to do more than apologize in 11 words and stop hunting more wild animals for pleasure. We hope his collaboration with altruistic projects for poor children in the countries - territory where he has been hunting under the guise of financing the protection of wildlife in Africa and this campaign help us to raise awareness of this practice through educational programmes with the local and global communities. ESPAÑOL Un grupo de niños españoles en Londres pedimos que el Rey de España haga algo más que pedir perdón en 11 palabras y que no vuelva a cazar más animales salvajes por ocio. Esperamos que colabore de forma altruista con proyectos para niños pobres en el territorio donde ha estado cazando y nos ayude a acabar con esta práctica bajo la excusa de financiar la protección de la vida salvaje en Africa. Esperamos que esta campaña llegue al máximo número de personas para iniciar y establecer programas educativos con las comunidades locales y globales.

Letter to
Rann Safaris
ESPAÑOL

Un grupo de niños españoles solicitamos al Rey de España que pida perdón de forma pública y que no vuelva a cazar más animales salvajes por ocio con esta u otra empresa. Pedimos que colabore de forma altruista con proyectos para niños pobres en el territorio donde ha estado cazando de forma privada.

Como reacción a la noticia publicada en varios medios y la fotografía del Rey posando delante de los elefantes y otros animales decidimos hacer este vídeo para difundir la noticia a otros niños del mundo preocupados por el medio ambiente y el futuro de la diversidad de nuestro planeta. Le pedimos al Rey que no lo haga más a matar y que nos ayude para que no lo continúe haciendo, el y otros. Esta carta va dirigida a la casa Real, pero como en la web no hay ningún email para contactar al Rey, lo hacemos a través de la empresa que tiene su contacto. Cuando tengamos un email de la Casa Real lo pondremos. De momento queremos hacer llegar este mensaje a todo el mundo!

Espero que el Rey se dé cuenta que a los niños españoles somos responsables y nos preocupamos por tener un mundo mejor. No no nos gusta que nadie mate a animales salvajes por matar. Gracias a la noticia del accidente de cadera nos hemos enterado de estas prácticas inhumanas.

Espero que nos puedas ayudar para hacer llegar este mensaje a los presidentes y representantes de los países que permiten la caza de elefantes como son Namibia, Zimbawe. Botswana y Sudáfrica y para que piensen otra forma de ´preservar´ el futuro de especies en vías de extinción. Jugar a matar es malo!

Que tengas una rápida recuperación y espero que este vídeo te haga pensar y actuar

Un abrazo para ti y para la reina

_________________________________________________________________________________

ENGLISH

A group of Spanish children ask the King of Spain to apologize publicly and stop hunting wild animals for pleasure more with this or another company. We ask him to collaborate altruistically on projects for poor children in the territory where he has been hunting privately.

As a reaction to the news published in various media and the shocking photography of the King posing in front of a dead elephants and other animals a group of children decided to make this video to spread the word to other children in the world concerned about the environment and the future of the diversity of our planet.

We asked the King to stop it and help us to get to the bottom of the argument. This letter is addressed to the Royal House, however there is no email to contact the King, so it´s going to the Safari company he hired. When we have an email from the Royal House will re-direct it. For now we just want to convey this message to everyone!

I hope the King realizes that Spanish children are responsible and that we care about building a better world. We do not like anyone killing wild animals. With the news of the King´s accident we learned about these inhumane practices justified as a way to sponsor wild animal protection.

I hope you can help us to deliver this message to the presidents and representatives of countries that permit the hunting of elephants such as Namibia, Zimbabwe. Botswana and South Africa and to think another way to 'preserve' the future of endangered species. Playing to kill is bad!

Have a speedy recovery and hope this video makes you think and act

A hug for you and the Queen