Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 3.069 firmas

LA FIRMA D'AQUESTA PETICIÓ NOMÉS TINDRÀ EFECTE SI VA ACOMPANYADA DE MOBILITZACIONS AL CARRER, ALS INSTITUTS I LES ESCOLES MÉS ENLLÀ D'ACCIONS INFORMATIVES. HEM DE FER UN PAS ENDAVANT EN LA LLUITA.

Aquest decret serà l'estocada final a l'escola pública tal i com la coneixem. Perque aquest decret preveu, entre d'altres coses:
1.- Que el director dels centres educatius pugui escollir el professorat interí i substitut independentment del número d’ordre a la borsa de treball. Fomentant l'amiguisme i sobretot la desigualtat en l'accés a les vacants i substitucions. Ni el Consell Escolar del centre, ni els claustres, ni les AMPES podran fer res contra aquest poder de la direcció. Que passarà a ser el gestor de recursos d'una empresa. I el Consell Escolar tindrà a un claustre sotmés a les decisions de la direcció, i a unes famílies que poca cosa podran fent en el moment que aquest órgan serà merament consultiu.

2.-Classificarà els llocs de treball de les plantilles als centres d’una manera jeràrquica. Introduirà diferents categories laborals que permetran una selecció i retribució diferenciada que de passada incrementaran la desigualtat, la insolidaritat i la corrupció típics del sistema empresarial de gestió.

3.-Perque els alumnes seràn educats des de petits en una escola jerarquitzada on no tothom es igual i aquesta no es l'educació que volem per els nostres fills. Volem crear persones crítiques amb el poder que creguin que un altre món diferent del que ens indiquen des de les altes esferes es possible. No volem que l'educació dels nostres fills sigui tractada amb criteris empresarials de productivitat. L'educació no es pot quantificar amb criteris empresarials. Tracten de convertir l'Escola en una empresa, cosa totalment allunyada d'una educació pública que prepari els nostres fills i filles per optar a un futur digne i lliure.

Assemblea de personal docent i substituts

Assemblea Groga.

Hoy: ASSEMBLEA DE PERSONAL INTERÍ I SUBSTITUT cuenta con tu ayuda

ASSEMBLEA DE PERSONAL INTERÍ I SUBSTITUT necesita tu ayuda con esta petición «Departament ensenyament Generalitat de Catalunya: Retirar el decret de plantilles pactat amb AXIA». Únete a ASSEMBLEA DE PERSONAL INTERÍ I SUBSTITUT y 3.068 personas que ya han firmado.