IE la Tordera en lluita per recuperar la Jornada Continuada

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Durant el passat curs el Consell Escolar de l’IE Tordera va plantejar-nos la possibilitat de desenvolupar una jornada continuada, tal com ja està instaurada en altres centres de Catalunya i en tantes altres comunitats on està totalment normalitzat. Després de debatre-ho es va fer una consulta amb un 76% de vots a favor, resultat que l’escola va trametre al Departament d’Ensenyament al mes de gener. Amb data de 30 de maig la directora de Serveis Territorials va comunicar a la direcció de l’escola que havia estat concedida la jornada compactada pel proper curs.

Des d’aquell moment els pares i mares de la Tordera hem començat a fer els canvis necessaris de conciliació familiar, però un cop acabat el curs (a data de 22 de juny) hem rebut la confusa resolució del mateix Departament negant-nos el que ens havia autoritzat per a tot el centre al·ludint a un “error material” concedint-ho ara només per secundària.

L’Equip Directiu s’ha reunit amb els Serveis Territorials per demanar aclariments i solucions, i més tard també amb els Serveis Centrals, però la resposta ha estat la mateixa: disculpes, sí, però ningú assumeix l’error.

Al marge del desencís per la poca serietat de l’administració volem educar els nostres fills més enllà de l’aula.

• No podem permetre que els nostres representats puguin desdir-se de les seves promeses.
  • No volem permetre que els errors polítics tinguin conseqüències només pel poble.
  • No poden acceptar unes disculpes per perdre el que era nostre. Ens juguem l’educació dels nostres fills i filles, no només per la jornada compactada, sinó per la manera d’actuar del Departament.

L’educació en aquest país ha rebut retallades per totes bandes, el que demanem no és res extraordinari, ni li costarà un € a l’administració ni a la societat, només volem el que vam decidir en votació i el Departament ens va aprovar.

Hoy: Oscar cuenta con tu ayuda

Oscar Sotillos necesita tu ayuda con esta petición «Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya: Volem la Jornada compactada que ens van prometre.». Únete a Oscar y 851 personas que ya han firmado.