Victoria

No al tancament de línies de P3 públiques a Molins de Rei

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 987 firmas!

Després de conèixer les dades de preinscripció a totes les escoles de la vila de Molins de Rei, fem arribar al Departament d’Ensenyament el rebuig del municipi al fet que hi hagi famílies molinenques que, havent triat com a primera opció l’escola pública, finalment, pel no manteniment de l’oferta de P3 del Castell Ciuró i el Josep Ma Madorell, hagin de matricular els fills i filles a l’escola concertada. També rebutgem que, donada aquesta situació, es plantegi com a solució a l’augment de ràtios als P3 de l’escola pública.

Demanem al Departament d’Ensenyament que plantegi com a solució immediata a la situació de desajust entre oferta i demanda dels centres públics, la reobertura de com a mínim una de les dues línies suprimides a l’escola pública per al curs 2015-2016.

Creiem que aquest escenari garantiria la continuïtat de 9 dels 10 grups actuals de P3 de l’escola pública, mantenint un nivell d’ocupació suficient per a cada grup, i amb unes ràtios que facilitarien la millora de la qualitat educativa.

En cap cas acceptem que la solució impliqui ampliar la ràtio de cap classe de l’escola pública per sobre dels 25 alumnes.

Considerem que totes les nostres demandes cap al Departament d’Ensenyament es troben en la línia d’acció recollida al dictamen que el Consell Escolar Municipal de Molins de Rei va aprovar l’octubre del 2014, en relació a la previsió de matrícula de P3 per al curs 2015-2016.

Tant la ciutadania de la vila a la concentració del 26 de març, com els partits polítics en moció aprovada el mateix 26 de març per unanimitat, han demostrat la seva negativa al tancament dels P3 a l’escola pública. Demanem al Departament d’Ensenyament que escolti aquesta petició.

Ajuda amb la teva signatura i dóna suport a la petició. Entre totes i tots ho aconseguirem!

Hoy: Juan Ignacio cuenta con tu ayuda

Juan Ignacio Rico Martín necesita tu ayuda con esta petición «Departament d'Ensenyament @ensenyamentcat: No al tancament de línies de P3 públiques a Molins de Rei». Únete a Juan Ignacio y 986 personas que ya han firmado.