0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Des de FAMPAS hem constituït un grup de treball per mirar d’impulsar les construccions i les rehabilitacions de les diferents escoles i instituts de la nostra ciutat de Badalona.
La nostra realitat és que a dia d’avui la nostra Escola Pública està patint greus retallades que afecten les polítiques educatives i socials, que vulneren els nostres drets i que posen en perill la igualtat d’oportunitats.
En aquests moments tenim L’ESCOLA BADALONA PORT, L’ESCOLA VENTÓS MIR, L’ESCOLA MONTIGALÀ, L’INSTITUT VENTURA GASSOL i L’INSTITUT CA L’ARNÚS treballant en unes condicions que no garanteixen una educació pública de qualitat per als nostres fills.
Aquestes escoles i instituts reivindiquen des de fa molt de temps millores.
Hi ha infants que s’han passat tota la seva primària en mòduls o en edificis degradats. I hi ha associacions, que davant tota aquesta problemàtica que ha esdevingut d’un creixement demogràfic, s’han avançat fent plataformes per reclamar instituts nous, edificis rehabilitats...
Per altra banda la manca de places a secundària, per l’augment demogràfic de la població, històricament reclamada des de la nostra associació, la manca de previsió per falta del Departament, fa que moltes famílies no tinguin garantida la lliure elecció del seu centre de primera opció, arriscant que els seus fills o filles siguin escolaritzats en centre amb projectes educatius que no encaixen en els ideals i lluny del seu domicili.
En definitiva, donar resposta a l’augment significatiu de la població de la nostra ciutat per evitar que els nostres fills i filles hagin de marxar a altres zones educatives o a altres poblacions per poder cursar la secundària obligatòria.
Problemes que van en augment.
Per tot això demanem als diferents organismes: Ajuntament i Generalitat,
que:

• Vetllin per garantir l’Escola Pública de qualitat.
  • Treballin un projecte d´escolarització clar de ciutat que perduri en el temps i no només alguna cosa passatgera que depengui de la voluntat política del moment. Consens polític.
  • Afavoreixin la conciliació familiar.
  • Facilitin la tasca administrativa per poder dur a terme la construcció i la rehabilitació d’escoles i instituts dins d’uns terminis raonables.

I en una diada com la d’avui, 15 d'abril, és important que tots nosaltres en fem ressò i difusió de totes aquestes necessitats essencials.

Hoy: FAMPAS BADALONA cuenta con tu ayuda

FAMPAS BADALONA Badalona necesita tu ayuda con esta petición «Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i Ajuntament de Badalona: Exigim que s'edifiquin les escoles i instituts públics a Badalona #ConstruïmFutur». Únete a FAMPAS BADALONA y 623 personas que ya han firmado.