Demanem una tornada a l'escola segura per a tots al setembre a Catalunya #TornadaSegura

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!
Ana Maria Arcos Martinez ha iniciado esta petición dirigida a Conseller d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

El setembre es a tocar i necessitem tornar a l'escola amb seguretat. No pot ser que a algunes de les nostres escoles s'estiguin treient professors per que  s'han eliminat aules de P3 o 1r de l'ESO, per que no s'han baixat les ràtios.

Tots els nens i nenes de les escoles han tingut un confinament de més  de tres mesos, més  les vacances d'estiu, i ademes continuem sota l'amenaça de la COVID.

L'única manera de tornar a l'escola garantint la seguretat i la qualitat de l'ensenyament dels nostres alumnes i dels seus mestres és baixant les ràtios  i contractant més mestres. No podem deixar sola a l'escola!! Se'ls ha demanat per part de la Conselleria que fessin un pla pel setembre, sense baixar ràtios  i sense comptar  amb més personal.... Com garantiran que els nens i nenes tindran una escola de qualitat i segura, si no baixen ràtios i contracten mes mestres?

Per això demanem q es baixin les ràtios i es contracti mes mestres, no podem deixar sola l'ESCOLA.

Tots, AMPES, MESTRES, AVIS I ÀVIES i Societat en general demanem al Conseller  d'Ensenyament, Josep Bargalló, a la Consellera de Salut, Alba Vergés  i al President de la Generalitat Joaquim Torra que es prenguin les mesures per que el retorn a l'Escola sigui segur i profitós.

Si estàs d'acord amb aquesta petició, signa-la i passa-la als teus correus, és importantíssim que això arribi a tothom!!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!