Demanam que l'Ajuntament de Pollença declari persones NO GRATES a Rajoy, Bauzà i Salom

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

L'Advocacia de l'Estat ha presentat un recurs contenciós administratiu contra l'acord del ple de l'Ajuntament de Pollença del passat 22 de febrer, en el qual s'aprovaren les bases reguladores de les subvencions als negocis que utilitzassin preferentment la llengua catalana en la seva activitat empresarial (rètols, etiquetes, documents, cartes de restaurants, etc.). L'ajuda d'enguany és de 5.000 euros.

Instam a l'Ajuntament de Pollença a declarar persones no grates a Mariano Rajoy, Jose Ramon Bauzà i Maria Salom per atacar i menysprear la nostra llengua, la nostra cultura, el nostre poble i la seva gent.

Hoy: Som Pollença cuenta con tu ayuda

Som Pollença necesita tu ayuda con esta petición «Demanam al ple de l'ajuntament de Pollença que declari persones NO GRATES a Rajoy, Bauzà i Salom». Únete a Som Pollença y 543 personas que ya han firmado.