Petitioning De Tweede Kamercommissie

Stop het financieren van terroristen met Nederlands belastinggeld!

0 have signed. Let’s get to 500.

De Nederlandse overheid doneert jaarlijks miljoenen aan belastinggeld aan de 'Witte Helmen'. Echter zijn diverse onderzoeksjournalisten erachter komen dat veel van deze 'vrijwilligers' niet zo onschuldig zijn zoals ze zelf beweren. Veel van de reddingswerkers zijn te zien op foto's waarin ze staan te pronken met automatische geweren. Wij vinden het schandalig dat er Nederlands belastinggeld aan deze omstreden organisatie wordt uitgegeven. Daarom zijn wij een petitie gestart waarin we onze 'vertegenwoordigers' oproepen om de geldkraan onmiddellijk dicht te draaien. Er zullen zeker reddingwerkers tussen zitten die écht enkel burgerslachtoffers hulp aanbieden, maar zolang er 'reddingwerkers' tussen zitten die automatische wapens dragen, en zich bemoeien met het gewapende conflict, heeft deze organisatie geen enkel recht op Nederlands belastinggeld.

This petition will be delivered to:
  • De Tweede Kamercommissie

This petition starter stood up and took action. Will you do the same?

Today: De Stille Waarheid is counting on you

De Stille Waarheid needs your help with “De Tweede Kamercomissie : Stop het financieren van terroristen met Nederlands belastinggeld!”. Join De Stille Waarheid and 464 supporters today.