Stop het financieren van terroristen met Nederlands belastinggeld!

Supporters

De Nederlandse overheid doneert jaarlijks miljoenen aan belastinggeld aan de 'Witte Helmen'. Echter zijn diverse onderzoeksjournalisten erachter komen dat veel van deze 'vrijwilligers' niet zo onschuldig zijn zoals ze zelf beweren. Veel van de reddingswerkers zijn te zien op foto's waarin ze staan te pronken met automatische geweren. Wij vinden het schandalig dat er Nederlands belastinggeld aan deze omstreden organisatie wordt uitgegeven. Daarom zijn wij een petitie gestart waarin we onze 'vertegenwoordigers' oproepen om de geldkraan onmiddellijk dicht te draaien. Er zullen zeker reddingwerkers tussen zitten die écht enkel burgerslachtoffers hulp aanbieden, maar zolang er 'reddingwerkers' tussen zitten die automatische wapens dragen, en zich bemoeien met het gewapende conflict, heeft deze organisatie geen enkel recht op Nederlands belastinggeld.

This petition will be delivered to:
  • De Tweede Kamercommissie

De Stille Waarheid started this petition with a single signature, and now has 446 supporters. Start a petition today to change something you care about.