Revise and Revitalize policies put in place for DCFS/CPS process of Emergency Removal Sit!

0 have signed. Let’s get to 1,500!
At 1,500 signatures, this petition is more likely to get picked up by local news!
Fermin Carino started this petition to Attorney General Kamala Harris and

Desplace hacia abajo para leer esta peticion en español.

I'm pleading to you all whom have children. Not necessarily of their own but can be a sibling, niece, nephew, cousin etc... To help support this petition requesting immediate action to revise and improve the process of Investigation in removing children from their home specifically in what is considered an "emergency referral" situation where children are removed and placed on foster immediately, many times without cause throughout our country of The United States of America. I strongly believe that children whom are being removed unfairly and without cause end up with Trauma due to the removal which in many cases should not happen. Yes I can definitely relate, My fiance and I are living this nightmare and are mourning in pain since February of this year 2018. Our now three year old baby girl Emily Grace was removed unjustfully based on assumption and deceit. This horrible hopeless feeling I do not wish upon no one whom has children and is wishing to provide a safe, loving and affectionate home for them. I'm sure we all can agree or at least realize that a family's happiness can easily be stricken with a craftiness misleading claim that in the end takes away time that can never be returned and missed prestigious moments that will never be experienced between a father/mother and son/daughter. Especially during our children's first years of life. Although my daughter Emily Grace's case has ensued me to bring this to every Citizens or Residents attention and remain strong while doing so for her sake and ours, it has also empowered me to exercise my First Amendment Right to voice out not only for myself but also on behalf of those Parents who feel they have lost or have not been able to put in practice the aforementioned. CONSTITUTIONAL AMENDMENTS ARE BEING VIOLATED. CIVIL RIGHTS ARE BEING VIOLATED. Some are being Discriminated and MANY INNOCENT CHILDREN are being internally wounded, maybe for life. I believe so many violations would have raised some type of red flag by now. I am certain that this can be changed, but only in unity. This exploitation at the expense of our children must stop now! Every child deserves a piece of mind, every child deserves to be with there parent when there has not been any wrongdoing! Please come in unity to make this change for the sake of our children!

Les suplico a todos los que tienen hijos. No necesariamente de su propio ser, pero puede ser un hermano, una sobrina, un sobrino, un primo, etc. Para ayudar a respaldar esta petición, se solicita una acción inmediata para revisar y mejorar el proceso de investigación para retirar a los niños de su hogar específicamente en lo que se considera una "emergencia". La "referencia" es una situación en la que los niños son retirados y colocados en hogares de acogida inmediatamente, muchas veces sin causa en todo el país de los Estados Unidos de América. Creo firmemente que los niños que son removidos injustamente y sin causa terminan con Trauma debido a la extirpación que en muchos casos no debería ocurrir. Sí, definitivamente puedo relacionarme. Mi prometida y yo estamos viviendo esta pesadilla y vociferamos de dolor desde febrero de este año 2018. Nuestra bebé de tres años, Emily Grace, fue arrebatada de nuestro lado injustamente por suposición y engaño. Este horrible sentimiento de desesperanza no deseo a nadie que tenga hijos y desee proporcionarles un hogar seguro, cariñoso y afectuoso. Estoy seguro de que todos podemos estar de acuerdo o al menos darnos cuenta de que la felicidad de una familia puede verse afectada fácilmente con una astucia engañosa afirmación que al final quita un tiempo que nunca se podra regresar y perder momentos prestigiosos que nunca se podran realizar entre un padre / madre e hijo / hija. Especialmente durante los primeros años de vida de nuestros hijos. Aunque el caso de mi hija Emily Grace me ha llevado a llevar esto a la atención de todos los ciudadanos o residentes y seguir siendo fuerte al hacerlo por su bien y el nuestro, también me ha permitido ejercer mi derecho a la Primera Enmienda para expresar no solo por mí mismo sino también por todos ustedes con el mismo sentido que el nuestro. En nombre de aquellos padres que sienten que han perdido o no han podido poner en práctica lo mencionado anteriormente. SE ESTÁN VIOLANDO LAS ENMIENDAS CONSTITUCIONALES. LOS DERECHOS CIVILES SON VIOLADOS. Algunos están siendo discriminados y MUCHOS ADOLECENTES INOCENTES están siendo heridos internamente, tal vez de por vida. Creo que tantas violaciones habrían provocado algún tipo de alerta a estas alturas. Estoy seguro de que esto se puede solucionar, pero solo en unidad. ¡Esta explotación a costa de nuestros hijos debe cesar ahora! ¡Todos los niños merecen una tranquilidad mental, todos los niños merecen estar con sus padres cuando no ha habido ningún delito! ¡Por favor, vengamos en unidad para hacer este cambio por el bien de nuestros niños!

0 have signed. Let’s get to 1,500!