U​.​S MILITARY INTERVENTION IN CUBA - INTERVENCION MILITAR ESTADOUNIDENSE EN CUBA

This petition is one of 93 petitions in the movement "Support Human Rights and Freedom in Cuba."Learn more about the movement.

0 have signed. Let’s get to 50,000!
At 50,000 signatures, this petition becomes one of the top signed on Change.org!

Darien Gomez started this petition to Congress and

Cuban authorities are killing unnamed civilians who are protesting against the regime that has brought misery, pain and suffering against it's citizens. Cuban president Miguel Díaz-Canel has ordered armed forces and communist supporters to inflict violence on those who oppose. Cuba has no food, no medicine, no ambulances, no gasoline, no hygiene! no freedom of speech, no rights, no way to defend themselves! Innocent people are dying and It is happening in our own back yard! Free CUBA! We need help more than ever! They are killing and hurting unarmed peaceful protestors!

Las autoridades cubanas están matando a civiles desarmados que protestan contra el régimen que ha traído miseria, dolor y sufrimiento a sus ciudadanos. El presidente cubano, Miguel Díaz-Canel, ordenó a las fuerzas armadas y simpatizantes comunistas que inflijan violencia a quienes se oponen. ¡Cuba no tiene comida, ni medicinas, ni ambulancias, ni gasolina, ni higiene! ¡No hay libertad de expresión, no hay derechos, no hay forma de defenderse! ¡Gente inocente está muriendo y está sucediendo en nuestro propio patio trasero! ¡CUBA libre! ¡Necesitamos ayuda más que nunca! ¡Están matando y lastimando a manifestantes pacíficos desarmados!

Contacteme con imagenes o cualquier tipo de informacion:

DarienOG@live.com

Instagram:Darienbabyy

0 have signed. Let’s get to 50,000!