Di NO al derribo del centenario Puente C/ Calvo Sotelo de Sarria

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 3.000!

Galego

Estamos a comezar o segundo ano de loita en favor de Sarria e en contra das obras de encanamento do río.

Unha das actuacións máis daniñas para o noso pobo é o derrubamento da ponte da rúa Calvo Sotelo sobre o río Sarria e a construcción dunha nova, cun desembolso de 510.584,18 €uros dos nosos petos, estando cortada ao tráfico 8 meses (abril-novembro), segundo o novo proxecto.

Aínda estamos a tempo de salvar a centenaria ponte. Dentro de pouco será tarde.

Dende a PLATAFORMA SARRIANA POLO RÍO pedísmosche que asines esta petición, dirixida á Confederación Hidrográfica ​do ​Miño​-Sil e ao Concello de Sarria para que non derruben a Ponte da rúa Calvo Sotelo sobre o río Sarria, poñendo fin aos inconvenientes das obras, e para​ que g​​asten os nosos cartos en actuacións puntuais, nesa ponte e onde faga falta, que realmente nos protexan das enchentes, respectuosas co patrimonio e co río.

Español

Comenzamos el segundo año de lucha en favor de Sarria y en contra de las obras de encauzamiento del río.

Una de las actuaciones más dañinas para nuestro pueblo es el derribo del puente de la C/ Calvo Sotelo sobre el río Sarria y la construcción de uno nuevo, con un desembolso de 510.584,18 €uros de nuestros bolsillos, que estará cortado al tráfico 8 meses (abril-noviembre), según el nuevo proyecto.

Aún estamos a tiempo de salvar el centenario puente. Dentro de poco será tarde.

Desde la PLATAFORMA SARRIANA POLO RÍO te pedimos que firmes esta petición, dirigida a la Confederación Hidrográfica del Miño-Sil y al Ayuntamiento de Sarria para que no derriben el Puente de la C/ Calvo Sotelo sobre el río Sarria, poniendo fin a los inconvenientes de las obras, y para que gasten nuestro dinero en actuaciones puntuales, en ese puente y donde haga falta, que realmente nos protejan de las inundaciones, respetuosas con el patrimonio y con el río.

Hoy: Plataforma Sarriana polo Rio cuenta con tu ayuda

Plataforma Sarriana polo Rio necesita tu ayuda con esta petición «Concello de Sarria: Di NO al derribo del centenario Puente C/ Calvo Sotelo de Sarria». Únete a Plataforma Sarriana polo Rio y 936 personas que ya han firmado.