¡COME BACK LADYBUG PV HISTORY WITH FÉLIX AND QUANTIC KIDS!

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 2,500!

Let's start. Around 2012 was leaked the Miraculous Ladybug Anime Trailer, where we showed a little of the series, the protagonists, Marinette known by all fandom as Bridgette, and Adrien known by all fandom and creator as Felix, there were many expectations for the Fans. But two years later we were informed that the series would be changed to a 3D format, we showed more of the development of Marinete from 2D to 3D from the change from Felix to Adrien and who would be the Quantic Kids. For a year or after being finally released with several changes both the plot as the secondary characters and protagonists, likewise also the Quantic Kids were eliminated.

Ladybug PV

Quantic Kids

We the Fans of PV both from 2012 and 2015 and Now, we want Thomas Astruc creator of Miraculous Ladybug give permission to Toei Animation to get at least one OVA or Movie with the story that was originally as Spin Off.

Also, as an alternative even a Manga / Comic I used this discarded story.

We support the series in 3D in our respective countries, but we are still hoping that the old version that made us a fan and interested in the series has even more than a simple PV of 3 minutes an Artbook in Korea.

So WE WANT TO RETURN ANCIENT HISTORY LIKE SPIN OFF!

Please Thomas and Jeremy, do not throw all this in the trash, we love and appreciate this beta version and believe it would have and has a lot of potential to do.

We, young people, adolescents as adults, miss this version and we are willing to support it if it comes to light.

SPANISH:

Comencemos. Alrededor de 2012 se filtró el Trailer Anime de Ladybug de , donde mostraron un poco de la serie, los protagonistas, Marinette conocida por todo el fandom como Bridgette, y Adrien conocido por todo lel fandom y creador como Félix, había muchas expectativas para los Fans. Pero dos años más tarde nos informaron que la serie se cambiaría a un formato 3D, mostrando más del desarrollo de Marinete de 2D a 3D desde el cambio de Felix a Adrien y quiénes serían los Quantic Kids. Durante un año después fue finalmente lanzado al aire con varios cambios tanto la trama como los personajes secundarios y protagonistas, así como también los Quantic Kids fueron totalmente eliminados.

Ladybug PV

Quantic Kids

Nosotros los fans de PV tanto de 2012 como del 2015 y hasta ahora, queremos que Thomas Astruc creador de Miraculous Ladybug dé permiso a Toei Animation para obtener al menos un OVA o Pelicula con la historia que tenía originalmente como Spin Off.
También, como una alternativa incluso un Manga / Comic utilize esta historia descartada.

Apoyamos la serie en 3D en nuestros respectivos países, pero todavía estamos esperando que la versión antigua que nos hizo un fan e interesarnos  en la serie tenga aún más que un simple PV de 3 minutos y  un Artbook en Corea.

Así que queremos que vuelva  la historia antigua como SPIN OFF!

Por favor, Thomas y Jeremy, no tiren todo esto en la basura, nos encanta y apreciamos esta versión beta y creo que tendría y tiene mucho potencial para hacer.

Nosotros, los jóvenes, los adolescentes como adultos, echamos de menos esta versión y estamos dispuestos a apoyarla si sale a la luz.

Hoy: Linette cuenta con tu ayuda

Linette Scarlet necesita tu ayuda con esta petición «¡COME BACK LADYBUG PV HISTORY WITH FÉLIX AND QUANTIC KIDS!». Súmate a Linette y 1,943 persona que han firmado hoy.