0 have signed. Let’s get to 7,500!

Aiutateci a trovare chi ha ucciso Lucky, e ad assicurargli una pena certa ed esemplare. Troppe violenze si perpetrano su poveri animali indifesi, e gli assassini e i torturatori se la cavano spesso senza neanche un briciolo di punizione.

Lucky è stato trovato per caso a Latina (Q5 via Malipiero, il 18 giugno 2018, ore 19:30) in un cassonetto dell'immondizia, chiuso in due sacchi di plastica. Gli avevano legato la bocca così che non potesse abbaiare. Un ragazzo passando lì vicino, ha notato che la busta si muoveva, l'ha aperta e ha immediatamente chiesto aiuto.

Lucky era stato picchiato al punto tale da rompergli il cranio. Portato dal veterinario, è stato posto in coma farmacologico per alleviargli i forti dolori, e il piccolo ha resistito fino alla mattina del 20 giugno 2018, poi il suo piccolo cuoricino ha ceduto.

Grazie ad alcune testimonianze è stato possibile identificare l'autore di questo gesto crudele ed efferato. Vi chiediamo di firmare questa petizione per assicurare che questa volta il colpevole (o i colpevoli) vengano assicurati alla giustizia e che questa faccia il suo corso, condannando l'assassino di Lucky al massimo della pena, e a interdizione a vita di possedere altri animali o anche avvicinarsi a essi.

Help us find those who killed Lucky, and to make sure he is punished with maximum penalty.
Lucky was casually discovered on June 18, around 19:30, in the trash, closed in two thick plastic bags, with his mouth strapped, so that he would not bark and reveal his position.
Those who put him in the bags hit him so hard, that his skull was cracked! He was found, still alive (poor soul!!)  by some passers-by, and immediately brought to the vet. He was put under pharmacological coma to try and spare him some pain. He resisted for a while, then his little suffering heart failed him in the early morning of  June 20, 2018.
Lucky is now on the Rainbow Bridge. His last memories of us humans are memories of pain, neglect and beatings.

Thanks to a vast mobilization on social media, it seems his killer has been identified. Please, sign this petition asking for the most severe penalty for the assassin, and for life interdiction to come even close to another living creature! Much too often animal abusers and killers are left free in Italy. This time the sentence must be exemplary, and it has to start a new tradition of sure punishment for cruel and sadistic humans killing and torturing other innocent living beings.

Lucky was treated unjustly during his life, help us make his cruel and painful death be an example of how a civil society should deal with these bastards, unworthy of living themselves.

Today: Vincenza is counting on you

Vincenza D'Urso needs your help with “Comando : Justice for Lucky, a dog beaten to death with unprecedented violence, and treated as trash”. Join Vincenza and 5,878 supporters today.