Petition Closed

Our Governing Board needs to hear our concerns and terminate Dave Linzey

This petition had 554 supporters

We, as the Concerned Stakeholders of CVCHS, no longer hold good faith in the executive director, David Linzey. We do not believe nor trust in his leadership, decisions, nor honesty. We feel he has grossly misrepresented truths and has made decisions that affect our learning community in a negative way. We are also concerned for the safety of our students. We are requesting that CVCHS terminate David Linzey’s contract so that the community can move forward in a positive way.

We, the undersigned, are concerned citizens who urge our Governing Board to hear our concerns and value our input. As our elected governing board, the citizens request our voices be heard. Our concerns include the following:

• Student safety
  • Failed labor management practices
  • Financial mismanagement
  • Lack of collaborative communication with all stakeholders

Nosotros, como miembros de la comunidad de CVCHS, no tenemos en buena fe al director ejecutivo, David Linzey. No creemos ni confiamos en el liderazgo, decisiones, ni en su sinceridad. Creemos que ha tomado decisiones que afectan a nuestra comunidad de manera negativa, con respecto al aprendizaje. También estamos preocupados por la seguridad de nuestros estudiantes. Estamos solicitando que CVCHS rescinda el contrato de David Linzey inmediatamente para que la comunidad pueda avanzar de una manera positiva.

Los ciudadanos que firmamos esta petición insistimos que la Mesa Directiva escuche nuestras inquietudes y el valor de nuestra opinión. Como junta de gobierno electa, los ciudadanos exigimos que nuestras voces sean escuchadas. Nuestras preocupaciones incluyen:

• Seguridad de los estudiantes
  • Prácticas laborales fallidos
  • La mala gestión financiera
  • La falta de comunicación de colaboración con todas las partes interesadas

Today: Stakeholders For is counting on you

Stakeholders For Transparency needs your help with “Clayton Valley Charter HS Governing Board and Contra Costa County Board of Education: Our Governing Board needs to hear our concerns and terminate Dave Linzey”. Join Stakeholders For and 553 supporters today.