Doblaje Latino Americano en Cyberpunk 2077/ Latin American VO for Cyberpunk 2077

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 7,500!

Recientemente CD PROJEKT RED revelo los doblajes soportados por el juego Cybperunk 2077, sorprendentemente no incluyeron el idioma Español en América, mientras que en España si lo incluyeron y no solo eso si no que decidieron incluir el idioma Frances para América pero no el Español , esto es extraño ya que la población total de España es de 46,87 millones al año 2020, mientras que en Latino América la suma es mucho mayor por ejemplo México consta de 127,1 millones así como América del Sur cuenta con 427,4 millones esto sin contar a las millones de personas de habla hispana que viven en Estados Unidos, las compañías de videojuegos deben de saber que América Latina es un mercado muy grande para que así no nos dejen de lado, esta petición si bien es para que se logre un doblaje al español latino neutro para Cyberpunk 2077, es algo improbable pero al menos de esta manera la compañía se dará cuenta de que también existimos.

Gracias!

English:

This petition is for get more awareness of Latin America and all the spanish speakers out there in America, this includes those that lives on the United States of America, CD PROJEKT RED decided not to include a Latin American VO for Cyberpunk 2077 not even the spanish from spain version, this is honestly a bad move, since the title will have lots of texts its going to be hard for some people, i know that making a Latin American VO at this point is very hard and unlikely to happen, but i want to make awareness of the problem.

here is some info:

in spain the general population is 46,87 millions while on latin america is 554.5 millions as you can see that´s a huge difference and im not even counting those that lives on the USA

also they included french VO for Americas but not Spanish so this is a huge discriminitation from their part.

so if you help with this and spread the word that would be a huge help so CD PROJEKT RED and other companies take us into consideration

Thanks!