We need an increase of resources in our N.B Nursing Homes. 3.1 hrs is insufficient!

0 have signed. Let’s get to 7,500!

Version Française à la suite!

Our purpose of this petition is to express a major concern about a situation that has reached a critical point in our New Brunswick nursing homes.

We are a group of health care workers in a nursing home setting who believe that the service requirements of residents living in nursing homes are not being met due to insufficient allocation of resources. Presently, 3.1 hours of care per 24 hours are being allotted for each resident living in a New Brunswick nursing home.

These hours can not meet their complex care needs - the delivery of care is adversely affected!

We are expressing a concern about the essential needs of our residents not being met today, and for future residents. We work directly with our residents and we feel confident that by communicating our concerns, their voices will be heard.

Since the progress in medicine has had good effects by increasing the life expectancy way beyond what one could imagine, our citizens are now living longer, but also with a lot more complex health issues such as Alzheimer’s, Dementia and loss of autonomy. An increase of resources would have a positive impact on the resident’s quality of life, and would greatly benefit nursing home residents and families in all communities.

We therefore request your full support in advocating on behalf of our residents for an increase of resources in New Brunswick nursing homes whenever the opportunity arises.   Your advocating on behalf of residents is greatly appreciated. Thank you for considering our request for support.

Sincerely,

A voice for Seniors

___________________________________________________________________

Nous  écrivons cette pétition pour exprimer notre inquiétude sur une situation qui a atteint un niveau alarmant dans nos foyers de soins du Nouveau-Brunswick.

Étant un groupe de travaillant auprès des personnes âgées vivants dans des foyers de soins, nous réalisons que les soins requis pour les résidents ne sont pas rencontrés, en outre les ressources allouées ne rencontrent plus leurs besoins essentiels.

Présentement, 3.1 heures de soins par 24 heures sont allouées pour chaque résident demeurant dans un foyer de soins du Nouveau-Brunswick. Ces heures ne suffisent plus à rencontrer leurs besoins essentiels. Ceci dit, la livraison de soins est grandement affectée.

Nous exprimons cette inquiétude pour nos résidents actuels et futurs. Nous travaillons directement auprès d’eux, et nous sommes convaincue, que par ce message livré, leurs voies seront entendues.

Le progrès de la médecine a pour effet de prolonger l’espérance de vie bien au-delà de notre imagination. Par ce fait, les personnes vivent plus longtemps, par contre, elles ont également des problèmes de santé complexes comme l’Alzheimer, la Démence, une perte d’autonomie ainsi que bien d’autres. Nous croyons fermement qu’une augmentation de ressources aurait un résultat positif sur la qualité de soins livrés à nos résidents, ainsi que nos communautés.

Par la présente, nous vous demandons votre appui pour l’augmentation de ressources disponibles dans nos foyers de soins Néo-Brunswickois.   Nous vous remercions à l'avance pour votre appui.

Sincèrement,

Soyez une voix pour nos aînés.

Today: A Voice for Seniors is counting on you

A Voice for Seniors needs your help with “Be a Voice for all Seniors! PLEASE SIGN & SHARE and let your voice be heard!”. Join A Voice for Seniors and 5,779 supporters today.