MTB Terhagen moet blijven.

0 have signed. Let’s get to 1,500!

Een geplande sanering en herstel van het landschap dreigt onze favoriete MTB tracks ten zuiden van Antwerpen te doen verdwijnen.

Fietsen in De Schorre (ligt 500m verderop) is fijn maar steeds moet je voorzichtig zijn voor wandelaars, lopers, mensen die het mtb parcours gebruiken voor hun telegeleide auto,...dulden dat je de hele zomer niet kan fietsen door tomorrowland....Geef mij maar de tracks van MTB terhagen. ongerept, wild, uitdagend en moeilijk. Je wordt gepusht om het beste uit jezelf en je fiets te halen en dat kan met respect voor omgeving, natuur en andere gebruikers van dit bos.

Het verhaal gaat dat dit stukje bos na sanering en 'tijdelijke' ontbossing plaats moet maken voor het zoveelste golfterrein ten zuiden van Antwerpen. Weer een natuurgebied in particuliere handen, schoon achter een hek maar onbereikbaar voor de vele buitensporters in onze regio? Daar zeggen we 'neen' tegen!

Today: joris is counting on you

joris willekens needs your help with “Bart.fobe@lne.vlaanderen.be: MTB Terhagen moet blijven.”. Join joris and 1,244 supporters today.