Petition Closed
Petitioning Ajuntament de Barcelona

@barcelona_cat: Suspeneu l'agermanament amb Sant Petersburg fins que deroguin la llei anti-gais

Versión en castellano

La ciutat de Sant Petersburg vol "protegir" als joves de l'homosexualitat. Per això ha aprovat una llei per la qual difondre qualsevol tipus d'informació sobre l'homosexualitat està castigat amb multes de més de 10.000 euros i fins a 15 dies de presó. El delicte? Fer "propaganda gai". Hem d'aconseguir que Barcelona deixi d'estar agermanada amb una ciutat que ha aprovat una llei tan retrògrada com aquesta.

L'ajuntament de Sant Petersburg va aprovar fa gairebé un any una llei que converteix en delicte qualsevol tipus de suport públic a la homosexualitat, el que la llei anomena "propaganda gai". Aquesta llei, que pretén "protegir els joves de l'homosexualitat" i equipara l'homosexualitat amb la pedofília, prohibeix per exemple enganxar cartells, difondre revistes o dur a terme concentracions de grups LGTB.

Com gai i com a barceloní crec que una ciutat com Barcelona, que ha defensat sempre la importància del respecte als drets humans, no pot seguir agermanada amb Sant Petersburg. L'Ajuntament de Barcelona té l'obligació moral de suspendre immediatament el seu acord d'agermanament per mostrar la seva repulsa a aquesta llei homòfoba i retrògrada.

Ciutats com Venècia i Milà ja ho han fet. Signa la meva petició i ajuda'm a demanar a l'Ajuntament de Barcelona que faci el mateix i suspengui el seu acord d'agermanament amb Sant Petersburg fins que aquesta llei sigui derogada.

Letter to
Ajuntament de Barcelona
Suspeneu l'agermanament amb Sant Petersburg fins que deroguin la llei anti-gais