More Dlc-shaped arcs in One Piece Pirate Warriors 4

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

I think for the price at which the One Piece Pirate Warriors 4 video game is sold it has very little content. I think it would be fair and it would not cost so much to launch Dlc arcs, such as Impel Down, Fishman Island or Punk Hazard. (which have been played very little in Pirate Warriors 3 and in 4 could be a spectacular result. ) I have even thought that a section of East Blue could be done where the levels are made from Romance Down to Logue Town, they are 6 fair levels and they are short, it would not be so complicated and the characters are already developed. It would certainly make the game a more eye-catching delivery and could further justify its price.

/////////////////////

Creo que por el precio al que se vende el videojuego One Piece Pirate Warriors 4, considero que tiene muy poco contenido. Creo que sería justo y que no costaría tanto lanzar nuevos arcos en forma Dlc, como Impel Down, Isla Gyojin o Punk Hazard. (Que se tocaron muy poco en Pirate Warriors 3 y en el 4 podría ofrecer un resultado espectacular). Incluso pensé que se podría hacer una sección del East Blue donde los niveles estén hechos desde Romance Down hasta Logue Town, son 6 niveles justos y son cortos, no sería tan complicado y los personajes además ya están desarrollados de entregas anteriores. Sin duda haría de el juego una entrega más llamativa y podría justificar más su precio.