Petición cerrada

Habilitar un espacio o una temporada para llevar los perros a la playa

Esta petición ha conseguido 561 firmas

En referencia a la següent noticia publicada el 24 de setembre de 2015 al diari de Girona, solicitem que es tiri endevant la modificació de l’ordenança municipal que va ser aprovada, i que poguem gaudir sense menys esperes d’un lloc a la platja a on poder anar amb els nostres gossos
Noticia de 24/09/2015:
Lloret de Mar habilitarà durant el 2016 un espai a les platges per portar gossos
Ara caldrà modificar l'ordenança de tinença d'animals, decidir la zona on es podran dur i la temporalitat de la mesura
El ple de l'Ajuntament de Lloret de Mar va aprovar dilluns modificar «en el menor temps possible» l'ordenança municipal de possessió d'animals per permetre la presència de gossos a les platges. La moció, presentada pel grup d'ICV-EUiA, també proposava habilitar aquests espais durant el 2016 i fer una campanya de conscienciació per ser «acurats i respectuosos» amb les zones habilitades.

Hoy: Monica cuenta con tu ayuda

Monica Isern necesita tu ayuda con esta petición «Ayuntamiento de Lloret de Mar: Habilitar un espacio o una temporada para llevar los perros a la playa». Únete a Monica y 560 personas que ya han firmado.