Petition Closed

Un dels motors de la prosperitat de Catalunya ha sigut històricament el seu entramat financer. Entitats com La Caixa, Banc de Sabadell, Caixa de Catalunya, Caixa Manresa, Banca Catalana, Caixa Manlleu i tantes altres han anat al costat del teixit industrial fent créixer el nostre país. Han sigut aquestes entitats les que majoritàriament ens han facilitat els crèdits amb els que tirar endavant les nostres botigues, fàbriques i empreses, han sigut aquestes entitats on hem tingut els nostres estalvis.

Ara, davant la greu crisi, aquest entramat l’estem perdent i la nostra força econòmica pot quedar tocada de mort. Com volem mantenir la nostra identitat com a poble si perdem els nostres motors? Quina força tindrem? Quan el catalans necessitem crèdits, quedarem supeditats a les bondats de bancs liderats pels taurons de Madrid: a quin preu?

Catalunya Caixa, entitat sorgida com a fusió de tres caixes històriques (Caixa Manresa, Caixa Tarragona i Caixa Catalunya), una entitat absolutament nostre i amb milions de catalans com a clients la volen subhastar. Quedant-se-la entitats com el BBVA o el BSCH estem permeten la descapitalització del nostre país mentre a Madrid fan mans i mànigues per evitar fer el mateix amb Bankia. Hem de permetre això? Ja que amb els nostres impostos hem de salvar la banca, el menys que podem demanar és que romangui al nostra país, no?

Per la present, demanem al govern de la Generalitat de Catalunya que aturi aquest desmantellament i que Catalunya Caixa mantingui la seva integritat.

Aturem la subhasta de Catalunya Caixa.

Aturem l’espoli del nostre país.

PD: Si hi estàs d'acord, signa i envia l'enllaç de la proposta a tots aquells que creguis que poden estar interessats.

Letter to
Conseller d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya Conseller Andreu Mas-Colell
Acabo de signar la següent petició demanant a la Generalitat de Catalunya:

Aturem la subhasta de Catalunya Caixa

Per la present, demano al govern de la Generalitat de Catalunya que aturi aquest desmantellament i que Catalunya Caixa mantingui la seva integritat.

Si us plau, cal aturar la subhasta de Catalunya Caixa, cal aturar l'espoli calculat del nostre país. Sabem que l'entitat està intervinguda pel Banc d'Espanya, però encara som a temps si es mouen els fils escaients.

Atentament,