Portar l'estat espanyol davant el TEDH (Tribunal Europeu dels Drets Humans)

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000.000!

L'estat espanyol vol impedir per tots els mitjans que els catalans podem exercir el dret fonamental de l'autodeterminació a través de la celebració d'un referèndum d'independència, amb una pregunta clara i amb una resposta binària (Sí o no).

L'estat espanyol reconeix des del 1977 el dret a l'autodeterminació i l'incorpora aquesta part del dret internacional dins de la constitució de 1978 i per tant, està incomplint amb les seves obligacions vers el respecte als drets fonamentals i als drets humans.

Insto a l'Assemblea Nacional Catalana, a Omnium cultural, a Sumate, a l'AMi, a Drets.cat i a totes aquelles entitats politiques i civils que estan a favor que es realitzi un referèndum d'independència de Catalunya, a que iniciïn una campanya de recollida de signatures/autoritzacions per portar a l'estat espanyol davant del Tribunal Europeu dels Drets Humans (TEDH) i presentar una demanda colectiva sol•licitant s'obligui a l'estat espanyol a autoritzar, celebrar i respectar els resultats d'un referèndum d'independència per Catalunya.

L'objectiu d'aquesta petició, es reunir els 1,9 milions de vots independentistes i els 300 mil vots autodeterministes, en una única demanda colectiva contra l'estat espanyol davant del TEDH i fer que el que fins ara només és un "afer intern" passi a ser un "afer internacional" de primer ordre.

Feu correr per totes les vostres xarxes socials aquesta petició perquè aquest moviment cívic per l'assoliment de la #republiCAT no es de ningú i és de TOTS !!!

DONEC PERFICIAM !!!

Hoy: Ricardo cuenta con tu ayuda

Ricardo Tretter necesita tu ayuda con esta petición «ANC: Portar l'estat espanyol davant el TEDH (Tribunal Europeu dels Drets Humans)». Únete a Ricardo y 524.859 personas que ya han firmado.