Salviamo la vita di Samuel e Peter

0 hanno firmato. Arriviamo a 5.000.

Me and my friends are referring to you to save the lives of these two children, named Samuel and Peter, in Sierra Leone. They have been sentenced to death for theft, murder and conspiracy in Freetown ... Obviously that's illegal, since death penalty has been abolished in multiple countries, included Sierra Leone. Since it's a member of United Nations, we must act to prevent these situations and correct these violations. This is a very important battle for many people, I'll prove it. This is essential for you, since it's a chance to show that everybody really defend human rights... In the past  politicians made atrocities against children, women and harmless men, now it's the time to show that we have understood our past, and we're not going to repeat it.  Many common  citizens have worked for needy people in these poor countries, even if they have been hated for that. Now it's the time to demonstrate that society cares about innocent victims of corrupted systems. Now it's the time to testify that empathy still exists. If we want to help, this is the moment. We know that you're having a hard time, since you have many problems and difficulties,but please, don't let these people alone!

Io e i miei amici ci stiamo riferendo a voi per salvare la vita di questi due ragazzini, di nome Samuel e Peter, in Sierra Leone. Sono stati condannati a morte per furto, omicidio e cospirazione a Freetown ... Ovviamente ciò è illegale, poiché la pena di morte è stata abolita in molteplici Stati. Poiché è un membro dell'ONU, dobbiamo agire per prevenire queste situazioni e correggere queste violazioni. Questa è una battaglia davvero importante per molte persone, lo dimostreremo. Ciò è essenziale per voi, poiché è un occasione per mostrare che tutti difendono davvero i diritti umani... In passato i politici hanno commesso atrocità contro bambini, donne e uomini inoffensivi,ora è il momento di mostrare che abbiamo capito il nostro passato, e che non lo ripeteremo. Molti comuni cittadini hanno lavorato per le persone bisognose in questi Paesi poveri, anche se sono stati odiati per questo. Ora è il momento di dimostrare che la società ha a cuore le vittime dei sistemi corrotti. Ora è il momento di dimostrare che l'empatia esiste ancora. Se vogliamo aiutare, questo è il momento. Sappiamo che state attraversando un brutto periodo, poiché avete molti problemi e difficoltà, ma vi prego, non lasciate queste persone da sole!