Petición cerrada
Dirigida a Alcalde Ajuntament de Sagunt Alfredo Castelló Sáez

Alfredo Castelló, Alcalde Ajuntament de Sagunt: Demanem una Revisió de la Ponència de Valors per Sagunt

En valencià

Compromís Sagunt inicia una nova campanya de recollida de signatures a través de la plataforma Change.org per demanar la revisió de la ponència de valors cadastrals i baixar l’IBI.

Compromís va iniciar mesos enrere una campanya informativa sobre les intencions del Partit Popular a Sagunt en referència al cadastre, en la qual mostrava el veritable interès del PP en obtenir diners a costa dels ciutadans d’aquest municipi.

Tal i com anunciava la nostra regidora, Teresa García, Compromís va tramitar més de 100 recursos, oferint els models d’al•legacions pel recurs de reposició. Tanmateix, Compromís Sagunt, va realitzar diverses audiències públiques a Sagunt, al Port de Sagunt i Almardà,... per tal de recollir les impressions dels ciutadans i oferir-los models d’al•legacions per tal de combatre aquesta desmesurada proposta popular.

Donat el cas omís que està oferint Alfredo Castelló, des de Compromís Sagunt volem donar un pas endavant, apropant de nou la política a la ciutadania, obrint una campanya de recollida de signatures online mitjançant la plataforma change.org, en la qual, demanem a la Direcció General de Cadastre una Revisió de la Ponència de Valors per a Sagunt.

La campanya que ha estat dissenyada per Albert Llueca (regidor) i Miquel Rubio (Secretari de Comunicació) pretén aprofitar la potència de les Xarxes Socials per propiciar un canvi en l’actitud del Govern del PP. A més, a més i sense oblidar el carrer, la campanya se farà extensiva en format paper.

Teresa Garcia: “Continuarem actuant des de Compromís per tal de fer partícips a tota la ciutadania de la política, i gràcies a tots, a la fi, esperem aconseguir un canvi en l’actitud del Partit Popular, defensant com sempre, l’interès general i no com ens tenen acostumats fins ara. Han de deixar de banda els seus interessos personals i partidistes per tal d’escoltar a la ciutadania”

--------------------------------------------------------------------------------------------------

En castellano

Compromis Sagunto inicia una nueva campaña de recogida de firmas a través de la plataforma Change.org para pedir la revisión de la ponencia de valores catastrales y bajar el IBI.

Compromis inició meses atrás una campaña informativa sobre las intenciones del Partido Popular en Sagunto en referencia al catastro, en la cual mostraba el verdadero interés del PP al obtener dinero a expensas de los ciudadanos de este municipio.

Tal y como anunciaba nuestra concejala, Teresa García, Compromiso tramitó más de 100 recursos, ofreciendo los modelos de a el•legaciones por el recurso de reposición. Aun así, Compromis Sagunto, realizó varias audiencias públicas en Sagunto, al Puerto de Sagunto y Almardà,... para recoger las impresiones de los ciudadanos y ofrecerlos modelos de alegaciones para combatir esta desmesurada propuesta popular.

Dado el caso omiso que está ofreciendo Alfredo Castelló, desde Compromis Sagunto queremos dar un paso adelante, acercando de nuevo la política a la ciudadanía, abriendo una campaña de recogida de firmas online mediante la plataforma change.org, en la cual, pedimos a la Dirección general de Catastro una Revisión de la Ponencia de Valores para Sagunto.

La campaña que ha sido diseñada por Albert Llueca (concejal) y Miquel Rubio (Secretario de Comunicación) pretende aprovechar la potencia de las Redes Sociales para propiciar un cambio en la actitud del Gobierno del PP. Además, además y sin olvidar la calle, la campaña se hará extensiva en formado papel.

Teresa Garcia: “Continuaremos actuando desde Compromis para hacer partícipes a toda la ciudadanía de la política, y gracias a todos, al fin, esperamos conseguir un cambio en la actitud del Partido Popular, defendiendo como siempre, el interés general y no como nos tienen acostumbrados hasta ahora. Tienen que dejar de banda sus intereses personales y partidistas para escuchar a la ciudadanía”

Esta petición fue entregada a:
  • Alcalde Ajuntament de Sagunt
    Alfredo Castelló Sáez

    Miquel Rubio ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 307 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.




    Hoy: Miquel cuenta con tu ayuda

    Miquel Rubio necesita tu ayuda con esta petición «Alfredo Castelló, Alcalde Ajuntament de Sagunt: Demanem una Revisió de la Ponència de Valors per Sagunt». Únete a Miquel y 306 personas que ya han firmado.