Petición cerrada

Alcaldessa, volem poder votar el referèndum a Barcelona

Esta petición ha conseguido 43.577 firmas

Senyora Ada Colau, Alcaldessa de Barcelona,

El proper 1 d'octubre els ciutadans i ciutadanes de Catalunya estem cridats a votar en un referèndum d'autodeterminació. Més de 500 ajuntaments de Catalunya ja han aprovat una resolució per donar tot el suport necessari per a la seva realització, però Barcelona encara no ha fet cap pas en aquest sentit.

Els ciutadans i ciutadanes de Barcelona volem poder votar en els centres electorals, com hem fet sempre. Perquè votar és empoderar la ciutadania, una paraula, empoderament, que molta gent va descobrir amb els vostres discursos d'abans de ser votada alcaldessa. Perquè votar és democràcia i no deixar votar amb normalitat és una altra cosa que una alcaldessa de Barcelona, escollida democràticament, no es pot permetre.

Per això us demanem, Senyora Ada Colau, Alcaldessa de Barcelona, que no doneu més excuses i poseu en marxa tots els procediments i mitjans per a la realització del Referèndum per l'Autodeterminació de Catalunya a la ciutat de Barcelona i cediu els espais municipals on sempre s’ha votat.

Hoy: Robert cuenta con tu ayuda

Robert Garrigos necesita tu ayuda con esta petición «Alcaldessa de Barcelona: volem poder votar a Barcelona». Únete a Robert y 43.576 personas que ya han firmado.