0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!

GALEGO:

O Milladoiro (concello de Ames) e Santiago de Compostela son dúas localidades separadas por apenas 3 quilómetros. A primeira é unha cidade dormitorio que nutre a diario a capital de Galicia con persoas que se dirixen a traballar, facer compras e outras xestións. Hoxe en día, o transporte público entre ambas localidades atópase moi saturado en moitas horas do día e xa non digamos a súa autovía, que é unha das máis transitadas de toda Galicia e que en horas puntas conta con interminables atascos. Entre estos dous puntos é prácticamente imposible desprazarse a pé, posto que non existe unha vía segura para os viandantes e ademáis é un trazado pouco ou nada sinalado nen delimitado para peóns. É por elo, que realizo esta petición para que os alcaldes de ambas localidades unan esforzos para aproveitar a vía existente, construir un paseo fluvial e un carril bici nunha zona que non dispón prácticamente de zonas verdes e nas que vive un gran número de poboación xove e con nenos. É un proxecto que non require un gran esforzo económico e do que se podería beneficiar unha poboación que non dispón de vías verdes nin carrís para bicicletas.

CASTELLANO:

O Milladoiro (concello de Ames) y Santiago de Compostela son dos localidades separadas por apenas 3 kilómetros. La primera es una importante ciudad dormitorio que nutre a diario la capital de Galicia con personas que se dirigen a trabajar, realizar compras y otras gestiones. Hoy en día, el transporte público entre ambas localidades se encuentra muy saturado en muchas horas del día y ya no digamos su autovía, que es una de las más transitadas de toda Galicia y que en horas puntas cuenta con interminables atascos. Entre estos dos puntos es prácticamente imposible desplazarse a pie, puesto que no existe una vía segura para los viandantes y además es un trazado poco o nada señalizado ni delimitado para peatones. Es por ello, que realizo esta petición para que los alcaldes de ambas localidades unan esfuerzos para aprovechar la vía existente, construir un paseo fluvial y un carril bici en una zona que no dispone prácticamente de zonas verdes y en las que vive un gran número de población joven y con niños. Es un proyecto que no requiere un gran esfuerzo económico y del que se podría beneficiar una población que no dispone de vías verdes ni carriles para bicicletas.

Hoy: Roberto cuenta con tu ayuda

Roberto Horta necesita tu ayuda con esta petición «Alcalde de Santiago de Compostela, Martiño Noriega, Alcalde de Ames, José Miñones: Alcaldes de Santiago y Ames, unan Milladoiro y Santiago con un carril bici y peatonal». Únete a Roberto y 1.234 personas que ya han firmado.