Alcalde Collboni: Assegui's a negociar i aturi el col·lapse de l'Escut Social de Barcelona
Alcalde Collboni: Assegui's a negociar i aturi el col·lapse de l'Escut Social de Barcelona
El problema
A la ciutadania de Barcelona i a l'Alcalde Jaume Collboni:
Saps qui té cura dels teus fills i filles a les Escoles Bressol Municipals? Qui t'atén quan necessites un padró urgent a les OACs? Qui sosté les Biblioteques, els punts de Feminismes, o qui intenta evitar que les famílies més vulnerables acabin al carrer des dels Serveis Socials?
Som nosaltres: les treballadores i treballadors de l'Escut Social de l'Ajuntament de Barcelona.
Portem més de dos mesos en una vaga històrica perquè els serveis públics que et cuiden estan al límit del col·lapse. Aquesta és la realitat que l'Ajuntament et vol amagar:
📉 Escoles Bressol (0-3 anys): Ràtios inassumibles que posen en risc l'atenció i l'educació de qualitat que mereixen els infants.
📉 Serveis Socials: Espereres de fins a 3 setmanes per a ajudes d'emergència, trobant-nos amb la crueltat d'haver de dir a persones vulnerables que han d'anar a dormir al carrer perquè no hi ha recursos.
📉 OACs, Biblioteques i Feminismes: Oficines desbordades, cues interminables, plantilles sota mínims i serveis essencials sense el suport necessari per funcionar.
Senyor Alcalde, no estem demanant la lluna. Estem demanant una cosa bàsica en democràcia: NEGOCIAR.
Mentre la ciutat pateix aquest desmantellament, la resposta del Govern municipal de Jaume Collboni (PSC) ha estat el silenci absolut. Han decidit ignorar els legítims Comitès de Vaga i donar l'esquena a les treballadores. L'oposició en bloc els ha forçat a convocar un Plenari Extraordinari per abordar aquesta crisi, però l'Alcalde segueix amagat al seu despatx.
Un alcalde que no dialoga amb qui sosté el benestar de la seva ciutat no governa, abandona els seus veïns i veïnes. Els serveis públics no se salven amb "postureig", se salven amb recursos i solucions.
Signa aquesta petició per exigir a Jaume Collboni que compleixi amb el seu deure:
Que abandoni el silenci i el búnquer de la Plaça Sant Jaume.
Que convoqui de forma IMMEDIATA la Mesa de Negociació amb els Comitès de Vaga.
Que posi fi al desmantellament dels serveis d'atenció ciutadana de Barcelona.
La dignitat de les persones que et cuiden és la garantia dels teus drets com a ciutadà. Signa i ajuda'ns a obligar-los a asseure's a negociar! ✊🚩

175
El problema
A la ciutadania de Barcelona i a l'Alcalde Jaume Collboni:
Saps qui té cura dels teus fills i filles a les Escoles Bressol Municipals? Qui t'atén quan necessites un padró urgent a les OACs? Qui sosté les Biblioteques, els punts de Feminismes, o qui intenta evitar que les famílies més vulnerables acabin al carrer des dels Serveis Socials?
Som nosaltres: les treballadores i treballadors de l'Escut Social de l'Ajuntament de Barcelona.
Portem més de dos mesos en una vaga històrica perquè els serveis públics que et cuiden estan al límit del col·lapse. Aquesta és la realitat que l'Ajuntament et vol amagar:
📉 Escoles Bressol (0-3 anys): Ràtios inassumibles que posen en risc l'atenció i l'educació de qualitat que mereixen els infants.
📉 Serveis Socials: Espereres de fins a 3 setmanes per a ajudes d'emergència, trobant-nos amb la crueltat d'haver de dir a persones vulnerables que han d'anar a dormir al carrer perquè no hi ha recursos.
📉 OACs, Biblioteques i Feminismes: Oficines desbordades, cues interminables, plantilles sota mínims i serveis essencials sense el suport necessari per funcionar.
Senyor Alcalde, no estem demanant la lluna. Estem demanant una cosa bàsica en democràcia: NEGOCIAR.
Mentre la ciutat pateix aquest desmantellament, la resposta del Govern municipal de Jaume Collboni (PSC) ha estat el silenci absolut. Han decidit ignorar els legítims Comitès de Vaga i donar l'esquena a les treballadores. L'oposició en bloc els ha forçat a convocar un Plenari Extraordinari per abordar aquesta crisi, però l'Alcalde segueix amagat al seu despatx.
Un alcalde que no dialoga amb qui sosté el benestar de la seva ciutat no governa, abandona els seus veïns i veïnes. Els serveis públics no se salven amb "postureig", se salven amb recursos i solucions.
Signa aquesta petició per exigir a Jaume Collboni que compleixi amb el seu deure:
Que abandoni el silenci i el búnquer de la Plaça Sant Jaume.
Que convoqui de forma IMMEDIATA la Mesa de Negociació amb els Comitès de Vaga.
Que posi fi al desmantellament dels serveis d'atenció ciutadana de Barcelona.
La dignitat de les persones que et cuiden és la garantia dels teus drets com a ciutadà. Signa i ajuda'ns a obligar-los a asseure's a negociar! ✊🚩

Los destinatarios de la petición
Actualizaciones de la petición
Compartir esta petición
Petición creada en 23 de abril de 2026