Crespinell demana traslladar-se a l’edifici d’Urbanisme

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

L’escola d’educació especial Crespinell demana unes noves instal·lacions properes a les actuals per poder atendre en condicions els seus alumnes, amb discapacitat intel·lectual i, a la vegada, assegurar la continuïtat del seu projecte inclusiu.

L’espai actual, en una casa antiga del carrer Pantà, se’ls ha fet petit. De fet, actualment hi estudien 65 alumnes, un terç més de la seva capacitat. Aquesta petició no és nova sinó que es remunta a fa 14 anys amb l’aleshores alcalde Pere Navarro.

La proposta passaria per ocupar alguna de les plantes de l’edifici on ara hi ha l’Arxiu Municipal i Urbanisme ja que algunes dependències municipal podrien traslladar-se en una altra ubicació.

A banda de doblar l’espai actual i millorar la qualitat de l’ensenyament, la nova ubicació permetria donar continuïtat al projecte de col·laboració amb l’ensenyament ordinari. I és que l’escola Crespinell comparteix estones amb l’escola Lanaspa des de fa 27 anys i amb l’institut Montserrat Roig des d’en fa 15. Aquesta col·laboració va ser reconeguda l’any passat amb el premi Ensenyament de la Fundació Cercle d’Economiai l’Obra Social la Caixa.

Representants de la cooperativa de l’escola Crespinell intervindran, previsiblement al setembre, a la Comissió de Cultura, Innovació i Projecció de la ciutat, de qui depèn el Servei d’Educació per exposar la demanda.

Hoy: Escola cuenta con tu ayuda

Escola Crespinell necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Terrassa: Crespinell demana traslladar-se a l’edifici d’Urbanisme». Únete a Escola y 2.102 personas que ya han firmado.