Prats de Lluçanès. Accessos segurs cap als camins.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
RAP - República Activa de Prats de Lluçanès ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Prats de Lluçanes y

A Prats de Lluçanès volem accessos segurs per gaudir dels camins, senders i PR del nostre entorn natural amb seguretat.

Som molts que habitualment gaudim del nostre entorn caminant, amb bicicleta, a cavall, amb la família, amb amics, amb les entitats educatives i de lleure, i NO HI HA CAP ACCÉS SEGUR PER TRAVESSAR LES CARRETERES QUE ENS ENVOLTEN i arribar als camins.

Demanem a la Generalitat de Catalunya, al Departament de la Vicepresidència, al Departament de Polítiques Digitals i Territori i al diputat delegat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d'Incendis Forestals de la Diputació de Barcelona, que ens permetin fer voreres paral·leles amb protecció i passos de vianants de ressalt, ben il·luminats i que disposin de senyalització lumínica. Caldria millorar la senyalització d'entrada al poble per regular la velocitat dels vehicles acostant-se al nucli urbà. Aquesta millora correspondria a les carreteres B-432 (carretera de Prats de Lluçanès des de la C-61 cap a la Torre d'Oristà i Olost), B-431 (carretera de Prats de Lluçanès a St. Feliu Sasserra), BP-4653 (cap al restaurant Cal Quico) i BV-4401 (carretera de St. Pau de Pinós) per poder accedir als camins i senders que envolten el nostre municipi de manera segura.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!