Els ciutadans de Montcada no ens podem permetre una pujada de l'IBI de fins al 13%

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!
Con 2500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales
Associació Moviment Montcada i Reixac ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Montcada i Reixac

Des de #movimentmir ens manifestem clarament en contra de la pujada de l’IBI i del Pla Financer aprovat per majoria el passat Ple d'Octubre.

Si com nosaltres vols aturar aquesta decisió política, SIGNA per la intervenció de la gestió dels comptes de l’Ajuntament de Montcada i Reixac.

Des de Moviment MiR volem deixar palès que la campanya de la por utilitzada per Laura Campos argumentant la pujada del 13% de l’Impost de Béns Immobles (IBI) com a única solució possible per tal d’evitar una intervenció dels comptes de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, no és més que una maniobra de distracció que allunya el consistori de la solució real i efectiva del sanejament dels comptes.

La solució passa, precisament per la intervenció del comptes del consistori per part d’algun organisme supramunicipal. Una entitat professionalitzada i neutral que redirigeixi el nivell de despesa que és capaç de suportar l’estructura de costos de l’Ajuntament o bé actuar sobre l’estructura pròpia del mateix, aprimant-la.

L’actual Alcaldessa i els seus socis de govern, després de 5 anys al consistori no han sapigut ajustar la estructura de despesa al nivell d’ingresos sinó tot el contrari. El passat juliol, per unanimitat al Ple, decideixen que el nivell de despesa de l’Ajuntament sigui encara major apujant-se el sous. Tan sanejats estaven els comptes, en aquell moment, per poder-ho fer?

Accions com aquesta estan darrere de l’aprovació del Pla Financer. No volen perdre capacitat de governació i de fer i desfer a la seva voluntat. Cosa que no podrien fer en el cas de que les comptes siguin supervisades per professionals externs on dictin cap a on s’han de dirigir les despeses.

Si vols aportar un gra de sorra enorme pel teu poble, SIGNA aquest manifest i fes córrer la veu. Si després de 5 anys, encara no s’ensurten amb els comptes, AJUDEM-LOS.

#sommovimentmir #somdemontcada

Moviment MiR

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!