Petición cerrada

Ajuntament de Castelldefels: habilitar platja per gossos

Esta petición ha conseguido 19.742 firmas

Castelldefels gaudeix d'una estupenda platja i desitjo ansiosament poder gaudir-les amb les nostres mascotes també.

Sol·licito l'habilitació d'una zona de platja a Castelldefels per poder accedir amb els nostres gossos, i gaudir de la natura,sense sancions ni restriccions acompanyats dels nostres companys canins.

L'exercici físic i la socialització canina és una cosa de vital importància per a garantir el benestar de les nostres mascotes com afirmen tots els professionals del sector.

Actualment són ja alguns dels municipis de Catalunya que disposen de platges d'aquest tipus i volem que Castelldefels s'uneixi a la llista, com a nucli mes poblat i amb més densitat de mascotes.

Aquesta proposta intenta garantir el gaudi de la platja per a tots i promoure una harmonia i tolerància ciutadana, així com situar Castelldefels com a exemple de ciutat pet friendly.

Amb aquesta petició les persones aquí signants ens comprometem amantenir neta la platja per a gossos que sol·licitem i exercir sempre un comportament cívic i exemplar, sent plenament responsables de qualsevol altercat i molèsties que puguin ocasionar els nostres cans, ens comprometem a dur a terme campanyes anuals per conscienciar els ciutadans a gaudir en harmonia de les nostres platges i les nostres mascotes

Hoy: Pedro cuenta con tu ayuda

Pedro Ramirez necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Castelldefels: habilitar platja per gossos». Únete a Pedro y 19.741 personas que ya han firmado.