#SOS1913arbres a Empuriabrava

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!
Con 2500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales
Associació Canalitzem ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Castelló d'Empúries (Departament d'Urbanisme)

[Català]       [Castellano]

L'Associació Canalitzem d'Empuriabrava està en actiu i constituïda legalment des de principis del 2019. La missió de l'associació és fer xarxa amb persones que es mouen per la cura de l'entorn natural i urbà més proper, en el nostre cas, el d'Empuriabrava.

L'Ajuntament de Castelló d'Empúries ha iniciat (novembre 2020) i ha dut a terme una prova pilot (febrer 2021) per substituir 1913 plàtans urbans a Empuriabrava d'aproximadament cinquanta-quatre anys. 130 arbres ja han estat talats.

Les úniques informacions públiques d'aquest projecte es troben només en dos enllaços de la seva web. En les darreres setmanes hem estat treballant per entendre la situació i hem redactat un comunicat, que va dirigit a les persones que, com nosaltres, volen saber què ha motivat a l’Ajuntament de Castelló d’Empúries a iniciar una prova pilot i un projecte de substitució de 1913 plàtans de l’espai públic d’Empuriabrava, sense informació pública transparent i de rigor prèvia.

Agraïm a les persones i entitats que donin suport a la tasca de l’Associació Canalitzem en aquest tema, fent-ne difusió per les xarxes socials i en aquesta  recollida de signatures per evitar una tala massiva d’arbres públics sense motius justificats i per buscar solucions alternatives.

Els detalls de la nostra tasca fins els dia d’avui els podeu conèixer en les pàgines dels comunicats (CAT i ES).

Enllaç als comunicats: https://drive.google.com/drive/folders/1EMKbAo4wt56RbiR7iZ1QRXNA6ylpwIpf?fbclid=IwAR1ZVcIK-RBJ4V-h1_LUhEvAQDXYenT_uFr0UZpD4H1ktIRRL146_BrYRrs

Enllaç a notícia de TV3: https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/telenoticies-comarques/un-grup-de-veines-denuncia-la-tala-massiva-darbres-a-empuriabrava/video/6093535

Correu electrònic: canalitzem@gmail.com

Facebook, Instagram i Twitter: @canalitzem

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!