Victoria

Abalisament zona de surf a l'estiu

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 245 firmas!

La comunitat de surfistes de Cabrera de Mar demanem a l'Ajuntament que abalisi una zona de surf els dies d'onades durant l'època estiuenca. Proposem que aquesta tasca la duguin a terme els socorristes que es troben a la platja ja que aquesta zona abalisada no pot ser fixa i s'ha d'adaptar a la localització específica de les onades i a més són bons coneixedors del medi marí.

Seria una zona abalisada provisional que només tindria efecte els dies d'onades i que es retiraria quan l'onatge baixés d'intensitat. Dintre d'aquesta zona estaria prohibit el bany, que es practicaria fora dels límits d'aquesta.

L'abalisament es podria fer amb unes banderes que es col·locarien a la sorra i d'aquesta manera es facilitaria el canvi de localització de la zona abalisada per adaptar-la a cada situació específica.

D'aquesta manera s'aconseguiria una bona convivència entre banyistes i surfistes a l'estiu, com succeeix a la costa cantàbrica o francesa.

El col·lectiu de surfistes de Cabrera de Mar necessitem aquest abalisament ja que ens trobem en una situació de marginació quan tenim onatge a l'estiu. No podem estar a la zona de bany i ens fan surfejar al canal d'entrada i sortida d'embarcacions del club nàutic, cosa que és molt perillosa ja que ens poden colpejar les embarcacions que circulen per aquest canal.

Hoy: Antonio cuenta con tu ayuda

Antonio E necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Cabrera de Mar: Abalisament zona de surf a l'estiu». Únete a Antonio y 244 personas que ya han firmado.