Salvem la Masia d'Hort de la Vila!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Benvolguda Alcaldessa i regidors,

la matinada del 29 de març, un grup d'ultradreta ha cremat la Masia ubicada al carrer Hort de la Vila 29, al barri de Sarrià, on actualment s'hi ubicava l'Ateneu Popular de Sarrià.

Aquesta masia ja venia acompanyada d'anys de polèmica, i volem evitar que ara sigui el moment perfecte per tirar-la a terra i donar pas a l'especulació urbanística. A Sarrià pràcticament ja no queden masies i cal preservar-les com a patrimoni material de les veïnes i veïns.

Els atacants portaven mesos fent diferents atacs bandàlics a la masia, i avui abans de prendre-hi foc, s'han encarregat de deixar-hi les seves senyals, de simbologia franquista i Nazi. Un enderroc de la Masia, un edifici de totes i tots, seria una victòria de la ultradeta amb el lema que han volgut deixar escrit "Muerte a los CDR".

Demanem doncs que es posin tots els recursos disponibles i necessaris per fer el què sigui per salvar aquesta Masia del barri de Sarrià. Defensem el patrimoni del barri, el patrimoni de totes i tots.

Hoy: Pau cuenta con tu ayuda

Pau Cabús i Fornas necesita tu ayuda con esta petición «Ada Colau: Salvem la Masia d'Hort de la Vila!». Únete a Pau y 947 personas que ya han firmado.